![]() |
MANNEN:is het erg als....
men niet klaarkomt bij het verrichten van seksuele handelingen?
ik ben nu 2x met mn huidige vriend naar bed geweest en al zijn we een uur bezig..hij komt nog niet klaar? Ik was trouwens zijn eerste... Iemand tips of iets? |
Erg is het zeker niet nee...
Ik kan me best voorstellen dat het bij je eerste keer niet zo wil lukken, misschien omdat je jezelf niet echt op je gemakt voelt. Ik denk dat het later wel beter zal gaan. :) Misschien zul je wat meer handelingen moeten verrichten, om het wat "spannender" te maken... Even uitproberen dus. :) |
Lijkt me niet echt normaal. Vooral als je zn eerste bent. Hoe zit het met voorspel. Pijp/trek je hem van te voren?
|
Ja dat is erg, en bovendien zeker niet normaal!
|
Citaat:
Maar aan het voorspel ligt het zeker niet.... |
hmmm een man die niet klaarkomt dat is toch wel heel zeldzaam meestal komen ze te snel.
of de man heeft een probleem of je doet iets fout |
Naja, mijn vriend is ook al vet lang niet meer klaargekomen tijdens het neuken... wat is daar dan mee aan de hand? Is er iets fout aan hem? Hij vindt het altijd wel vet lekker enzo, wat kan het dan zijn?
|
Citaat:
|
Dat zijn gewoon de zenuwen, hij voelt zich nog niet goed genoeg op zijn gemak om bij iemand klaar te kunnen komen. Misschien zijn ze daar thuis een beetje puriteins over sex en masturbatie.
Als je gespannen bent lukt het niet. Er is onlangs hersenonderzoek naar gedaan, en er is een orgasmegebied in de hersenen. Hetzelfde gebied is betrokken bij zindelijk worden. Het sein moet op veilig staan, anders zit er een blokkade. Veel mensen kunnen ook niet plassen als er iemand kijkt, zelfde mechanisme. |
wees blij dat je geen troep hebt naderhand. Als HIJ het toch FIJN vindt? dat hij niet klaarkomt hoeft niet meteen een hele mislukking te betekenen.
|
Ik zou even aan hem vragen of hij normaal wel een orgasme kan krijgen, of hij vindt dat je iets verkeerd doet, of het misschien oraal of met de hand wel zou lukken en of hij er erg mee zit dat hij niet komt...
Normaal wel een orgasme (als hij zich zelf aftrekt) --> andere standjes, bepaal zelf eens het tempo, laat hem dieper komen enz. Doe je iets verkeerd --> vraag hem hoe hij het wil. Oraal of met de hand --> probeer het eens. Zit hij er erg mee --> praat erover, jullie moeten je allebei op je gemak voelen. |
Citaat:
|
Onmiddelijk stoppen met sexen, krijg eerst de lol erin maar weer eens terug. Ga maar weer voelen en zoenen en rommelen zoals eerst, maar hij mag NIET klaarkomen.
Sexuologen noemen dit paradoxale stimulatie. |
Het hangt van de situatie af. Soms heb ik seks om klaar te komen, soms gewoon om lekker intiem bezig te zijn, en soms een beetje van beiden. Maar ik vind het niet erg hoor...als het lekker was en je bent niet klaargekomen doet dat niet af aan de ervaring.
|
Mijn vriend komt ook niet altijd klaar tijdens de seks. Soms is-ie zo lang bezig met z'n orgasme uitstellen zodat het langer duurt, dat z'n erectie het opgeeft (na een uur ofzo). Geloof niet dat-ie het erg vindt...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Precies... afspreken dat wat er ook gebeurt, hij níét mag klaarkomen. Eventueel om 't eerlijker te maken dat jij óók niet klaar mag komen. En dan gewoon verder alles doen wat je wil:)
Zo is er geen druk om klaar te komen, en bouwt hij veel seksuele spanning op. Als een tekort aan dat laatste het probleem is, kun je overigens ook hem verbieden om te masturberen, maar dan moet hij het er natuurlijk wel mee eens zijn:P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05. |