![]() |
Vreemde plekken
Ik ben wel eens benieuwed wat de vreemdste plekken zijn waar je ooit sex hebt gehad.
Mijne zijn... zwembad, kleedhokje van zwembad, in een weiland en bioscoop. En waar zouden jullie het nog wel eens willen doen? xxx :p |
In jouw kuil.
(Zie sig) |
gebruik zoekfuntie of blader een stukje door het forum.....
er is nog een redelijk recent topic |
ehm ja okeej dan. Wat denk je van een w.c in de trein :eek: :cool:
|
-Winkelcentrum
-In de koelkast -Op de snelweg tijdens spitsuur -In de tweede kamer -In het WTC op 11 september -Achter het stuur -In een restaurant -In de dierentuin -In de klas Maar de allergekste plek was nog wel in bed. - |
het kerkhof staat nog steeds op 1 kwa raarste plaats ;)
|
zwembad...
douche bij zwembad... tuintje... fietsenhok... da was 't voor vreemde plekken wel denk ik |
op de hei... op klaarlichte dag :o
verder herinner ik me even geen rare plekken... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kerkhof lijkt mij echt een uber plekje om sex te hebbe :D... vedder raare plaatse uhhh.... douche bij m`n vriendin der pa thuis TRUST ME dats raar want als je die pa kent zou je onderduiken. en vedder nerges boeiends ofzo ik hou het bij m`n bed en de vloer lol |
-voetbalveldje
-wc -moterkap -achterbank van de auto -weilandje |
nog nergens, maa rhet kleedhokje bij zwembaden of op de motorkap, of op de achterbank van een auto hebben wel wat vind ik...
owja, de douche wilk ook wel uitproberen wor |
Citaat:
|
nou da zal heus wel mee vallen
en ik ben je schatteke niet |
Citaat:
|
misschien wle en misschien ook wel een schatteke maa rniet van jou!!!
|
Citaat:
Brutale bengel! |
ben ik blij dat ik geen achterlijk mens als moeder hebt
kwil echt geen moeder die me schatteke noemt blehhh |
Citaat:
|
nou ik zou mijn moeder dan niet pover zeggen at die van me houdt, dan zou ik eerder zeggen dat het lijkt alsof ze verliefd
op me is |
Citaat:
|
blehhhhhh een meoder ide verleif dop je is
familiesex wat je verukkelijk noemt |
ok.
Dan doe ik ook ff mee. - Kerkhof(aanbid mij, aangezien jullie dat zo geweldig vinden) - in het veld - Zwembad (en de douche die erbij hoorde) - Overal in huis - Bos - een of andere speelveldje (wel 's nachts natuurlijk) - Beste herinnering was bij een ouwe steenfabriek :) |
Citaat:
In incestueuze relaties halen mensen de soorten liefde door elkaar. |
Citaat:
|
Citaat:
Guaguagua wat een goede grap |
meest vreemde plek met m'n vriend is ehm... buiten, met links van me een nogal drukke weg met fietspaden waar voortdurend auto's en fietsers langskwamen, en ook een wandelaar, en rechts van me een voetbalveld waar 12jarigen aan het trainen waren... (maar die 12jarigen konden ons niet zien, tenzij we gingen staan, en er stonden wel wat bomen tussen ons en de weg, dus 't viel mee)
|
hmmh...op schoolplein (na schoolfeest ofzo)
|
Thermaalbaden, motorkap, bakkerij, bos, soort weiland.
En ik wil het nog ehm...overal doen. :) |
nou ik zal ook maar ff mee doen :
- op groene container - achterbank auto (terwijl broer en moeder voor in zitten met een landkaart er voor) - overall in huis - om kleedhokje zwembad - oprit van een huis - bos op een bankje verder zou ik het zo niet weten |
in bed vond ik wel erg vreemd :o
|
Vreemste plek?
Achter der oogkas :o Serieus: Achter een container :eek: |
In een bloemperkje :)
djeez :o dit topic is ook al tig keer voorbij gekomen |
strand
achterbank van mijn auto. voorbank van mijn auto bos zee (tijdens het zwemmen) in bad onder de douche op de trap in de wc van een disco tegen de bar van een disco (wel een andere ;-)...) in een bubbelbad in de bioscoop (op de singel zit zo'n mooie bios met een zaal en een schitterend balkon :-D in een lift (jammer alleen dat de lift zo snel is... en weer omhoog/omlaag ben nooit zo snel) in een portiek haar buigend over een brug in de jordaan na het stappen van achter... laatste twee na het stappen om een uur of 5 op zondag; meestal nie zo druk; zelfs nie in de jordaan in een weiland in een stoeltjeslift in de werkcoupe van een trein in een vliegtuig (had een kamer gevonden wat denk ik slaapvertrek personeel was en ben vriendin gaan halen; ik heb een beetje een nieuwgierige aanleg...) laatste was wel een toppertje... 10-miles high club :-D |
gisteren in het bos :o :D
|
Citaat:
|
Vreemde plekken? GENOEG:
- Schoolplein (tot nu toe alleen maar gevingerd) - pashokje - Auto - zwembad (ik mag daar officieel niet meer komen :mad: ) - Kleedhokje zwembad - Speeltuintje (overdag en snachts) - WC's: > Warenhuis > Tankstation (ik was heel geil, anders doe je dat niet: STANK!) > School > Disco > Openbare gebouwen, zal ik maar zeggen, denk aan museum das anders ook zo saai! ;) - In de tuin - In een botanische tuin op schoolreis, achter een beeld :D - In de efteling, in het sprookjesbos :o - langs het fietspad, in de berm Dat zijn de meest recente eigelijk, ik weet er nog wel een oudere, dat was in een smal straatje, tussen twee huizen, op de vuilnisbak. En bij ons op de keukentafel al zo vaak, voor als de saaie mensen onder jullie dat al gek vinden :rolleyes: |
uhm.. in de bossen, in het water en in de wc's van een zwembad
|
euh op de oprit van mensen ergens dichtby een fuifzaal waar we toen waren :-)
|
een leeg huis, gnagnagna
|
heel veel rare plekken, tenminste aparte plekken laat ik t zo zeggen; en dan gaat het in geen geval om 'het' want ik ben nog maagd, maar gewoon om vingeren, aftrekken etc....hihi
- in een recreatiepark (op een veldje) - op een grasveld, reden gewoon auto's langs de snelweg - in t zwembad - gewoon in de keuken toen zijn ouders in de zitkamer zaten - op de achterbank in zijn auto en voor - tankstation snachts - onder de douche - in een wijk bij een boompje - in de duinen (kreeg zowat een hartaanval van de hitte) - bij mij buiten in het trappehuis - midden in de zitkamer op de grond - op de wasmachine - in de tuin, klaarlichte dag (buurman was op het dak bezig, vonden we wel gaaf eigelijk hihi) - in zijn badkamer - in zijn broers huis toen hij op vakantie was, in zijn bed....... en verder no wat maar dat weet ik allemaal niet meer |
Citaat:
|
Heb niet ech vreemde plekken gehad.
Wat me wel ech kewl zou lijken is een keer op een boot (valkje) ofzo..hehe of op het strand lekker zo *fantasie slaat even op hol* :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:56. |