![]() |
blauwe haarverf
wie weet waar ik blauwe haarverf ken kopen?????
|
De fopshop?
|
Wat voor blauw?
Knalblauw is wel te vinden bij alternatieve winkels, en sommige skateshops. Donkerblauwzwart is er ook in elke drogist enzo.. |
beetje donkerblauw
deze kleur ong iets lichter |
ja, bij Drogisterijen wel gewoon denk ik. Live (van L'oreal??).. zwarte pakjes met zilveren letters ofzo.
|
jha die vonk te donker
is comsic blue............was ong hetzelfde als zwart:S |
Bij fopwinkels hebben ze die kleur wel. Ik denk alleen niet dat dat echt de beste kwaliteit is...
|
Dan weet ik het niet, maar bij die alternatieve winkels hebben ze van die kleine potjes met allerlei felle kleuren, daar zit ook wel donkerblauw bij denk ik.
|
ok, ik ga alle winkels in leiden langs :O
*denkt*..................ik weet het.............vorig jaar hadden ze in een winkel in noortwijk ook verf :D whoeiiiiiiiii |
Chill Out van de Bijenkorf.
|
ontkleur je haar eerst wel...
|
Citaat:
Of je moet natuurlijk de Intertoys bedoelen ;) |
Wel uitkijken als je je haar gaat verven, want dat spul uit die potjes is veel hardnekkiger dan dat van het spul van bijv. Live of Lóreal of whatever. En ik bedoel niet dat het bijt op je hoofdhuid ofzo, maar het geeft hele erge vlekken die je er bijna niet meer uitkrijgt. Tip: smeer vaseline of een andere soort creme of je hoofd,nek en oren, zodat de verf daar niet op hecht.
|
live is van schwarzkopff ofzo, en ja bij de chillout hebbe ze heel veel kleuren jah.hep ook ooit rooid gekogt maar t gewenste effect was niet daar :(
ga gewoon naar kapper, gaak ook doen (y) |
Citaat:
ik bedoel de store in noordwijk :P daar hadden ze het vorige jaar teminsten:P tijd niet meer geweest |
Blauw?! Ben je je ervan bewust dat blauw en paars in je haar heel snel op grijs lijken in een bepaald licht? (heb zelf paars gehad, een vriendin van mij blauw. We hebben allebei van die ´eeh je wordt al grijs´ opmerkingen te horen gekregen). Maarjah.... succes met het zoeken naar verf.
|
Smeer zowieso een laag vasaline op je hoofd en oren anders is dat ook blauw
Afhankelijk van je haarkleur en je shampoo: Na een aantal keer wassen krijg je of een walgelijk smufenkleur maar 't zal eerder grijs worden... |
Citaat:
ook waterloopplein in amsterdam.... :D |
In vervolg kun je als je iets zoekt er naar vragen in het waar vind ik topic.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:54. |