Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Uitstraling (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=413877)

Syphon 20-03-2003 23:41

Uitstraling

Waarom is de uitstraling zo belangrijk? Kunnen jullie zien aan iemands uitstraling hoe die persoon is? Neem mij dan is als persoon in kwestie ben wel erg benieuwd.

Kunnen mensen ook verschillende uitstralingen aan nemen of kan dat niet volgens jullie? Wat maakt een uitstraling zo mooi.
Wat vindt je van je eigen uitstraling?

Freyja 20-03-2003 23:59

Uitstraling... dat is hoe iemand overkomt, zijn gedrag, zijn houding. De sfeer die om hem heen hangt. Hoe hij praat, hoe hij lacht, hoe hij kijkt en luistert...
Je kan niet helemaal zien hoe iemand is, maar wel hoe hij overkomt (ok, vrij logisch). Bij veel mensen zal dat toch wel redelijk kloppen...

Verschillende uitstralingen nemen... ik heb echt geen idee. Wel heeft iedereen dat je, als je goed in je vel zit, je lekker voelt, een veel betere uitstraling hebt dan wanneer je depressief bent of kwaad of verdrietig. Wat dat betreft kun je je uitstraling wel beinvloeden... je kan je anders voordoen dan je bent.

En wat ik van mijn eigen uitstraling vindt... god, ik weet niet eens hoe ik overkom! :D Ik denk zoiets als: bijzonder eigenwijs, betweterig, praatgraag, expressief (van kwaad kijken naar lachen en weer terug in luttele seconden ;)), hopelijk-toch-een-beetje-intelligent, zelfverzekerd soms en ook heel onzeker...
Of dat aantrekkelijk is mag joost weten, maar dat zal het vast wel zijn voor sommige personen. Anders vat ik ook niet hoe ik aan mijn aanbidders kom :D

spacegirl 21-03-2003 07:26

iemand zonder uitstraling is gewoon niet mooi of knap, je kunt er vaak wel aan zien hoe iemand is,op langere termijn of op dat moment.

Je kan volgens mij allerlei uitstralingen hebben, wat voor 1 ik heb weet ik niet, ik straal geloof ik iets rustigs en liefs uit, maar of je daar nou blij mee moet zijn :confused:

Lethalis 21-03-2003 07:59

Citaat:

Syphon schreef op 21-03-2003 @ 00:41:
Waarom is de uitstraling zo belangrijk?
Iemand die vrolijk is, dus waarbij een prettige sfeer hangt, geeft dat door aan anderen :) Je voelt je sneller op je gemak bij iemand met een leuke uitstraling :)

Citaat:

Kunnen jullie zien aan iemands uitstraling hoe die persoon is?
Nee. Als ik naar mijn vader kijk, die heeft best veel charisma en kan er zo voor zorgen dat mensen hem aardig vinden, maar het zegt absoluut niks over wat hij écht denkt. Ook als hij zich rot voelt, kan hij zonder meer helemaal vrolijk overkomen.

Daar ben ik best jaloers op :o

Citaat:

Kunnen mensen ook verschillende uitstralingen aan nemen of kan dat niet volgens jullie?
Nou ik denk dat het toch in de persoon besloten ligt. Uitstraling heb je, of je hebt ze niet. Ik denk dat het vaak ook onbewust gebeurt. Als ik bijvoorbeeld geslaagd ben voor een tentamen of mij door iets anders heel goed voel, dan schijnt het dat je dit zo aan mij aflezen kunt. Mijn moeder zei al vaker "je straalt helemaal" en op zulke momenten merk ik ook op straat dat mensen veel positiever op mij reageren (laat je de hond uit, willen mensen ineens met je praten) :|

Voel ik me rot, heb ik geen uitstraling. Dan kijk ik dood en suf uit mijn ogen (en ontwijken mensen mij zelfs).

Citaat:

Wat maakt een uitstraling zo mooi.
De levenslust!

Citaat:

Wat vindt je van je eigen uitstraling?
Bagger :D

Over het algemeen denk ik:
- zonderling
- afwezig
- eigenwijs
- raar .. heel raar :o
- soms kinds en speels / soms super nuchter (dit wisselt)

Maar ja, eigenlijk moeten anderen dat beoordelen :/

Talon 21-03-2003 08:14

Citaat:

Morgan schreef op 21-03-2003 @ 00:59:
Of dat aantrekkelijk is mag joost weten, maar dat zal het vast wel zijn voor sommige personen. Anders vat ik ook niet hoe ik aan mijn aanbidders kom :D
je bent FB :D
dat is genoeg hoor ;)

Freyja 21-03-2003 10:38

Citaat:

Talon schreef op 21-03-2003 @ 09:14:
je bent FB :D
dat is genoeg hoor ;)

Dat weten rl mensjes niet :p

(en ja, ik vind ook dat ik een bordje met 'ik ben forumbaas. Bow for me!' om mijn nek moet :D)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:33.