![]() |
Loting CL
De eerste ronde was het live te zien op TV.
De 2de ronde niet vanwege bouwfraude enquete. Nu is er oorlog in Irak en ik heb niets op teletekst kunnen vinden... Weet er iemand of het live op TV komt an anders een live internet stream? Op Nederland 1 is er geen moer op TV en ook niet op Nederland 3... Nou snap ik niet waarom het niet op Nederland 3 te zien is. |
uefa.com was het de vorige keer.
staat nu nog niks op de site, maar ik dacht dat ik gelezen had dat hij vandaag ook op de site was te volgen. En anders Eurosport misschien. Vreemde daarvan is dat ze bij Eurosport pas om 13.00 met de uizending beginnen, terwijl ik dacht dat de loting om 12.30 was. -edit: staat nu wel iets meer op www.uefa.com Zullen ze vast wel uitzenden |
ajax - milan
jammer, had liever een van die andere twee... inter - valencia real madrid - manchester juve - barça |
ik weet het :(
Als Ajax het red word het alweer Valencia of alweer Inter |
Jammer van de loting...Barca was leuker geweest. Misschien gaat Milan nu weer spelers van Ajax kopen, net als aantal jaren geleden :p
|
Duidelijke kutloting... :mad:
|
Ik vind het wel zielig voor... AC Milan :D
Gaan ze voor de 4de keer binnen het bestaan van CL verliezen van Ajax :) |
met 0-0 en 1-1 uit gaan we ook verder :)
geweldig die uitspraak :p moest ik ff kwijt :) |
En Ajax gaat eraan olé olé !!!! :)
FOSSA DEI LEONI !!!! |
Eerst Roma
Nu Milan Dan Inter En in de finale Juve verslaan :cool: EXIT italia :p |
Geef Ajax weinig kans tegen Ac Milan. Hopen dan maar dat Milan wint
|
Ach, eigenlijk is het ook niet zo belangrijk dat het op TV moet worden uitgezonden. Via radio, teletext en internet is het ook goed te volgen.... Rechtstreeks uitzenden is leuk, maar het is begrijpelijk dat de ontwikkelingen in Irak nu voor gaan.
Mooie tegenstander voor Ajax! Ik hoop op 2 mooie wedstrijden. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik word niet graag gedist... Maar dit is een goeie :P |
Citaat:
|
Het was trouwens wel live te zien, op Eurosport.
Maar ik hoop natuurlijk dat ze doorgaan, al wordt het heel erg moeilijk tegen die Italianen met al hum sterren. |
Ik geef ajax meer kans tegen Milaan dan tegen Barca of Manchester. Wel kut is dat als ze doorkomen,ze weer tegen Valentia of Inter moeten spelen :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is wat je hoopt. Uit frustratie, omdat PSV zelden presteerd op europees gebied. Dat hun altijd in hun broek poepen voor buitenlandse clubs daar heeft Ajax niets mee te maken. Citaat:
stomme UPC :mad: |
Citaat:
Citaat:
jammerlijke actie's. :) Het is voor elke Nederlandse club goed dat Nederlandse ploegen europese wedstrijden winnen. |
Het wordt uiteraard een moeilijke opdracht voor Ajax, maar denk er aan dat de 8 beste ploegen van europa er nu nog in zitten. Gemakkelijke wedstrijden bestaan niet meer.
En waarom zou Ajax geen topdagje hebben? |
Citaat:
Bram is toch een belg/vlaming van ketsjing weet ik dat niet :) |
Portugal staat sinds gister nu ook boven Nederland op de UEFA-lijst...
|
Ik begrijp dat echt niet als dat klopt hoor :S
Ajax is in de kwartfinale en geen portugeze club te bekennen in de Champions Leauge... Ze hebben dan wel 2 clubs nog in de UEFA cup... Maar dat levert toch veel minder punten op? :S Waar kan je die lijst zien eigenlijk? |
Citaat:
|
Milan wordt heeeeel moeilijk:(
Voordeel is wel, dat we in mijn opinie de beste gehad hebben:) |
Ik denk dat AC Milan makkelijker is dan Barca of Manchester, maja het wordt moeilijk. Redelijk goede loting dus voor Ajax.
|
AC Milaan is in de de beide poules eerste geworden zonder al te veel moeite... Dit terwijl ze zeker in de eerste poule hele lastige tegenstanders hadden (Deportivo en Bayern Munchen)!
|
Citaat:
2e poule Real Madrid En Borussia Dordmund... |
:rolleyes: zijn idd ook goed...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:50. |