![]() |
Snatch
Heb m gisteren gekeken en von m echt een supergoeie film!!! (y) (maar waarom moest die k*tvideo van de bibliotheek nou zo nodig storen?!:mad:)
Wat vonden jullie ervan?? |
Ja, het is zeker een geweldige film, maar heb je Lock Stock & Two Smoking Barrels al gezien?
|
Snatch is inderdaad een zeer goede film. 1 van mijn persoonlijke favorieten.
|
Citaat:
Die moet je eigenlijk daarna kijken omdat die gewoon beter is :D |
Nee niet gezien, hij deed me trouwes een klein beetje denken aan Pulp Fiction..
|
Briljante rol van Brad Pitt (y)
|
geweldige film !!!!
ik had em in de bios gezien. Was natuurlijk ook van Guy ritchie en Lock Stock & Two Smoking Barrels was ook helemaal top, dus snatch moest ik echt wel effe zien. Nou, de mensen in de bios lagen ook helemaal dubbel hoor. Het is sowieso een geweldig verhaal, geweldig geregiseerd, geweldig acteert.......kort om. echt een 10 vond ik het |
Zeker een leuke film ja, dat accentje van Pitt, hillarisch :D
|
Citaat:
|
Echt geweldige film :D vooral leuk als je wat drank/wiet op hebt..
en als je de stijl leuk vind zou ik ook ff, Lock stock and 2 smoking barrols en, Mean machine kijken, zijn allebij erg leuke films :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
(y)(y)(y)
|
Citaat:
PS: ben vaaag, dan denke mense dat je koel bent.. |
toppie film, die hond is tof :)
|
Heb hem een half jaar geleden gezien omdat mijn broer vond dat dat moest. Wat een film, toppertje.
Ik kan het me ff niet herrineren, maar zit de schitterende ŽacteurŽ Vinnie Jones der ook in? Die vind ik altijd schitterend in dat soort films. Helaas heb ik Lock... niet gezien, wel Boondock Saints(ligt redelijk in het straatje van dat type films) Dies ook mooi. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Do you like degs?" :D |
kheb um half gezien... (totdat ik in slaap viel).
kvond het maar een maffe film hoor haha. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil gewoon heerlijk rustig een filmpje kunnen kijken. Lang leven mijn thuisbioscoop |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:58. |