![]() |
Loting Uefa Cup
Celtic - Boavista
Lazio Roma - Fc Porto Wie hopen jullie dat de Uefa cup wint? Ik Celtic |
Celtic door, Lazio door
Celtic wint (y) |
Citaat:
|
Finale Celtic - Lazio
|
Citaat:
De UEFA Cup wordt de laatste jaren alleen maar gewonnen door geweldige teams... |
Citaat:
|
Zolang die Portugezen maar niet doorgaan, anders halen ze Nederland weer bijna in op die coefficientielijst van de UEFA. Maar van mij mag Stam dan wel de Uefa-cup winnen (y)
|
Citaat:
|
Tuurlijk gaar Lazio de Uefa cup winnen...in de finale tegen celtic..
|
Citaat:
|
wie denk jij dan vreselijke fout??
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar jouw aanmeldingsnaam sluit een beetje aan bij die van mij :cool: |
Laat Lazio die Uefacup maar winnen!
Mooi Afscheidscadeau voordat ze failliet verklaard worden:p;) |
VERDOMME LIVERPPOOL LIGT ERUIT!!!!!! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
|
Dag Lazio...
64' FC Porto (Por) [4 - 1] Lazio (Ita) 5' [0 - 1] Claudio Lopez 9' [1 - 1] Maniche 27' [2 - 1] Costa 49' [3 - 1] Derlei 55' [4 - 1] Postiga En de kans op een complete Portugese finale zit er dik in: FT Celtic (Sco) [1 - 1] Boavista (Por) 48' [0 - 1] Valgaeren (o.g.) 49' [1 - 1] Henrik Larsson 76' Henrik Larsson (mist pen.) |
:eek: Portugal gaat helaas veel punten scoren op de ranglijst van de UEFA, benieuwd of Nederland dan nog wel zijn positie vasthoudt (n)
|
Denk dat Lazio uiteindelijk wel zal winnen.. zou k ook wel vet vinden.. die club is helemaal failliet en toch redelijk goed doen in de serie A en nog eens de ueufa cup winnen ook :D zou geweldig zijn :p
en dat ned zijn positie verliest.. jah kan gebeuren vind het echt jammer dat Feyenoord en PSV zo snel zijn uitgeschakelt.. k mag deze clubs dan wel niet.. maar zelfs ik als Ajax fan vind dat we deze twee nodig hebben.. in de competitie en op europees niveau bedoel we kunnen wel wat punten gebruiken in europa! naja hopen dat Ajax wint van milan of iig 1 keer scoort en dan maaar minimaal 1 door laat.. zijn we ook door naar de halve finale :D :p CIAO |
Ik hoop dat FC Porto de UEFA cup wint!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:11. |