![]() |
Doornroosje Nijmegen DICHT ?? no way !!
Ok ik quote even :
De Gelderlander van 19 maart j.l. meldt dat de subsidie voor Doornroosje verhoogd wordt. Zeker is dat allerminst. De subsidieverhoging is een voorstel van het college van B&W. Uiteindelijk beslist de gemeenteraad over de toekomst van Doornroosje.De voorgenomen subsidieverhoging is weliswaar mooi, maar zoals de krant citeert: “Het is te veel voor een vrijwilligersorganisatie en te weinig om het goed te doen”. Als gevolg hiervan moeten de entreeprijzen wellicht drastisch omhoog.De PvdA-fractie van de gemeente Nijmegen heeft nu het voorstel ingediend om Poppodium Doornroosje zo spoedig mogelijk te sluiten. Woensdag 2 april bespreekt de commissie Stedelijke Samenleving dit voorstel tijdens een openbare vergadering.De aanwezigheid van toeschouwers op de publieke tribune is voor de politici een indicatie of een onderwerp leeft in de samenleving. Het is daarom van doorslaggevende betekenis dat hier veel mensen aanwezig zijn. En dan bedoelen we heel veel…Wil je ook in de toekomst naar Doornroosje blijven gaan? Kom dan op 2 april naar het gemeentehuis in Nijmegen. En neem je vrienden mee.Dit soort vergaderingen begint doorgaans om 19.30 uur (nadere informatie volgt). Het plan is daarom 19.00 uur te verzamelen bij de hoofdingang. Doornroosje is echt niet weg te denken uit Nijmegen dus mensen doe er wat aan .! |
Stelletje kut PvdA boeren! Wat denken die pikken wel niet, ophangen die lui!!!!
|
Citaat:
|
Ik kom eigenlijk alleen bij Staddijk....
|
|
Citaat:
|
Hehe, de PvdA is ook gewoon de meest rechtse partij in het college van B&W van Nijmegen :D
Overigens zal het mij niet echt uitmaken dat de Roosje dichtgaat...kom er toch nooit. |
KUT PVDA. Eerst zeggen dat ze in een keer achter Amerika staan en nu die tent dicht gooien. NEKSCHOT!!! NEKSCHOT!!! NEKSCHOT!!!
|
jah zou jammer zijn maar ze hadden sowieso al nooit meer leuke dingen eigenlijk.... maar dacht dat ze gingen verhuizen ofzo? was toch de bedoeling?
|
Doornroosje moet gewoon blijven waar hij nu staat, of wilde ze soms de graffiti muur mee verhuizen???
|
Citaat:
|
Als ze alleen maar dance zouden programmeren zouden ze kunnen blijven, stond in de gelderlander.. Maar dat lijkt me echt zoooo saai. En die nieuwe plaats naast de schouwburg ging ook niet door. Maar wat ik dan niet snap he..voor die nieuwe plek was al 4 miljoen euro gereserveerd, daar kunnen ze toch heel wat mee doen?
|
Citaat:
en smaak is natuurlijk subjectief, de junglegalaxy-avonden zijn altijd een succes en voor de rest hebben ze ook een meer dan redelijk programma, dus niet zeiken dat er niets aan was. |
kut.
maar dat ze problemen hadden was al heel lang duidelijk dus dit zat er wel aan te komen.. maar dat maakt het niet minder kut natuurlijk. |
Citaat:
|
wat is het allemaal voortaan voor een gezeik... eerst die shit met de effenaar, nu dit...
waar gaat het heen, waar gaat het heen met deze wereld... |
Citaat:
|
economie gaat slechter, en het eerste wat er onder lijdt is cultuur...
maar natuurlijk mocht het van abbe museum in eindhoven wel ik weet niet hoeveel miljoenen over hun budget heen... (maar dat is vast en zeker beeldende kunst en dat is hogere kunst blablabla elitair gelul) |
:eek: waaat??!?! zou ik heel erg vinden als dit doorgaat.. ook niet leuk als het nog duurder wordt, ik vind het nu al duur genoeg. vb Jungle Galaxy is nu €10, drie jaar geleden was dat nog fl5,-
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30. |