![]() |
Evanescence=:cool:
Wie vindt dit nog meer een WOOOHOOOO! band???
Wat is je favoriete nummer, persoonlijk heb ik geen favoriet :o , :cool: |
ik niet.
|
kenne we nie
|
Had een aantal nummers van Origin en Fallen gedownload, eerstgenoemde was best goed, tweede een stuk minder. Mooie stem, dat zeker.
|
Ik heb Fallen gedownload en ik vind het een super album :D mijn favoriete nummers zijn btw Bring Me To Life (toen ik in de bios het nummer in de Daredevil trailer hoorde was ik al meteen fan (y) ), Tourniquet en My Immortal (y)
|
(y)
|
Where will u go die riff is echt uber gewoon(y)
en de rest vd nummers mag ik ook wel. |
Ik ken et helemaal niet;o maar heb laatst Bring Me to Life een paar x gehoord, echt een koel liedje:) (y) kan iemand evt wat meer vertellen?
|
Echt superband!!! Zij heeft echt zooooooooo'n goeie stem!
|
klonk wel aardig voorzover ik hoorde
|
Citaat:
|
www.evanescence.com voor info :o
|
My immortal...wauw (y)
Ze staan meervoudig op de soundtrack van de film daredevil...is ook gelijk het enige wat de film nog een beetje goed maakt... :o |
Gisteren op MTV 'Bring me back to life' o.i.d. gezien, en aangezien ik niet van Linkin Park en Within Temptation houd, is deze kruising van voorgaande bands ook niet aan mij besteed.
|
Linkin Temptation :p
mij mening over deze band; een wel heel toevallige samenloop van omstandigheden, oftewel 2 muziekstromingen die het momenteel wel heel erg goed doen.... :/ |
Beetje 'n non argument cl1, zeker als je het vorige topic over deze band leest.
|
ik vind het wel cool, vooral dan bring me to life, de rest van de liedjes is ook leuk, maar ik vind die er wel echt duidelijk uitspringen!
en trouwens Ce-El-Wan en snees, jullie hebben dan waarschijnlijk alleen bring me to life gehoord, want daar is een gastzanger die een beetje dat linkin park achtig gezang-'gerap' doet en in die andere liedjes is dat helemaal niet |
Ja ik heb er meer van gehoord en nee het is niet leuk.
Sterker nog.. tis kut. |
niet mijn smaak
|
gave band :) niet echt favo's, maar my immortal, missing, imaginary & exodus zijn zo ff de titels die in me op komen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ha, ik moest ook aan Linkin Park denken toen ik die riffjes hoorde.
Maar voor de rest is het wel aardig. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08. |