![]() |
Linkin Park - Meteora
..is uiteraard al op internet te vinden op de vele bekende IRC channels.
Nog meer mensen die 'm al gehoord hebben? Hij zou 'harder' worden, maar dat is het duidelijk niet geworden. Ik moet 'm vaker horen om een mening te vormen, maar als ik het zo hoor zijn er meer rustigere nummers en meer hiphop invloeden (luister maar naar nobody's listening bijv). Behoorlijk kort ook trouwens, maar 36 minuten! Als ik af ga op m'n eerste luisterbeurt dan wordt Hybrid Theory niet overtroffen. Tracklist: 01 Foreword (Intro) 02 Don't Stay 03 Somewhere I Belong 04 Lying From You 05 Hit The Floor 06 Easier To Run 07 Faint 08 Figure.09 09 Breaking The Habit 10 From The Inside 11 Nobody's Listening 12 Session 13 Numb |
Nog meer hip hop. ughhh
Ja in de oor stond ook dat ie harder was geworden, beter melodien en wat beter gitaarriffs. |
mjah. ik krijg persoonlijk bijna het id dat het een fake is, maar goed, het blijkt toch om de echte versie te gaan :(
tot nu toe: wel aardig maar teleurstellend |
Die nieuwe single van die lui si echt tien keer ruk
|
Citaat:
|
eerste luisterbeurt: Linkin Park heeft z'n toevlucht genomen tot standaard gitaarriffs om een nog groter publiek te bereiken. Ik mis de originaliteit die Hybrid Theory wel had. Wel ik vind dat meneer DJ op dit moment een aantal erg creatieve sounds uit z'n samplemachine tovert zoals de intro's van Somewhere I belong, Lying From You & Faint. Een lekkere retrofeel geeft het dat toch weer die dan helaas weer niet in de rest van het album doorgezet wordt.
|
Ik betwijfel nogsteeds of dit een echte retail versie betreft. Ik zie ze er goed voor aan om stiekem toch wat anders te hebben. zal wel niet :P
|
Ben benieuwd..
|
ik vind die albumnaam wel mooi, verder ga ik geen hd-space verspillen aan deze band...
|
Citaat:
|
heb die album net gedownload, is echt supermooi, heel hard en heel krachtig
hij is weliswaar nog geen 40 minuten, maar de voordeel daarvan is dat alle liedjes echt super zijn. Er zitten echt alleen maar superhits tussen, alle slechte liedjes hebben ze niet uitgebracht en net zoals bij hybrid theory vind ik de laatste nummer het beste ze hebben trouwens ook heel mooi gemaakt dat sommige nummers vloeiend in elkaar overgaan(daar is toch een bepaalde term voor bedacht ? :confused: ). klinkt echt super |
Citaat:
|
alleen bij het lezen van de titels weet ik al wat de inhoud is...
|
Citaat:
de inhoud in kubieke meter?!! |
wat belachelijk kort zeg.
hmmjah mijn compu is nog steeds stuk, kan nie mircen. :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ken maar twee echt goeie nu-metal bands: Korn en System of a Down. De rest is onnoemenswaardig, ook al heeft Linkin Park wel eens wat aardigs gemaakt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Graag verwijs ik u door naar : Ultraspank, Unjust, Spineshank, Apex Theory, Epidemic, Dry Kill Logic, No December, Oddman, Taproot, Omniblank etc etc. |
Na dit topic gelezen te hebben was ik toch wel erg benieuwd naar het nieuwe album. Dus ik even op kazaa kijken, maar als ik ze dan afspeelde hoorde ik chester of mike ofzo praten over het album. Zouden ze dat expres gedaan hebben? Of dat fans het gedaan hebben zodat mensen het album gaan kopen in plaats van downloaden? Nog meer mensen opgevallen? Dan maar ff op irc kijken...
|
Citaat:
|
de cd is wel heel goed, maar eigenlijk niet te vergelijken met hybrid theory, het nummer Crawling valt niet te overtreffen natuurlijk maar meteora bevat vooral mooie muziek.
|
ik vind meteora niet zoo heel goed, hybrid theory was veeeeel beter...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:19. |