Heb je 'n beetje een fatsoenlijke 5.1-, 6.1- of 7.1-opstelling? Dan raad ik je de volgende titels aan:
- The Fellowship Of The Ring (4-disc director's cut). Het DTS-ES geluidsspoor is geweldig goed gemixt en klinkt erg ruimtelijk.
- Se7en (2-disc special edition). Ook bij deze DVD is 't DTS-ES spoor erg goed gemixt. Erg dynamisch en helder.
- U-571. 't Is weliswaar geen DTS-ES, maar 't DTS spoor is goed gemixt en hij maakt geweldig gebruik van je subwoofer.
- Resident Evil (2-disc special edition). Ook een 'normaal' DTS spoor, maar goed gemixt. Maakt goed gebruik van de 5.1 kanalen en klinkt geweldig dynamisch.
- Fight Club (2-disc special edition). Ik heb de UK-versie, en het geluid is ontzettend goed gemixt. Het galmt hier en daar wat door om de sfeer van Durden's huis te benadrukken.
Ik ben ook erg benieuwd naar X-Men 1.5. Ik heb 'm besteld, maar hij komt maandag pas uit. Het DTS spoor schijnt erg indrukwekkend te zijn.
En hou Die Another Day in de gaten! Er komt op 2 mei een 2-disc versie uit met DTS-ES!
|