![]() |
Goed idee QUIZ!
Ik heb denk ik wel een goed idee:
alle voetbalfans kunnen hier een quiz houden en dan stelt iemand een vraag en dan t antwoordt sturen zo kun je ff kijken of je veel verstand van voetbal hebt goed idee? reageer met een vraag!! |
Ik zal beginnen met een (makkelijke) vraag:
voor welke club speelt Ronaldinho?? |
Paris st Germain :p
Maar ik snap je uitleg niet helemaal eigenlijk, waar moet ik het antwoord heen sturen? Moet ik zelf een nieuwe vraag verzinnen? :confused: EDIT: Noem naast Chelsea & LEEDS United 2 clubs waarvoor Jimmy 'floyd' Hasselbaink uit kwam? :) |
Ja gewoon zoals je nou doet is goed alleen dan er een vraag bij zetten
|
Dies wel moeilijk Atl Madrid en AZ en volgens mij Telsar en nog een paar in portugal
|
Citaat:
|
geef van dit elftal de juiste opstelling:
ze staan op willekeurige volgorde als je ze in de juiste posities zet..: Roque Juniot, Edmilson, Lucio, Gilberto Silva, Marcos, Cafu, Ronaldinho, Ronaldo, Juninho, R.Carlos, Rivaldo |
Citaat:
marcos,Cafu,Roque Junior,Lucio,Roberto Carlos,Edmilson,Gilberto Silva,Juninho,Ronaldinho,Rivaldo,Ronaldo. wie is draagt het rugnummer 27 van feyenoord? |
Loovens
Op welke positie speelt Aimar? |
op de bank
|
hoe oud is jan heintze?
|
Citaat:
wie is de oudste speler in spanje? |
Citaat:
39 hoe heet de 6e keeper van Feyenoord die dit seizoen heel even meespeelde? |
Jesper Hogendoorn,
Hoe heet het sportpark/trainingspark van psv? |
Donato is de oudste speler van spanje
|
Citaat:
|
de herdgang
noem 6 tjechische internationals |
Citaat:
|
een vraag?
|
Citaat:
|
Konterman Numan De Boer F.Ricksen Mols
Maak van deze elf de juiste opstelling: Del piero conte montero thuram buffon trezeguet iuliano nedved davids zambrotta moretti |
Citaat:
Thuram Conte Iuliano Moretti Zambrotta Nedved Davids Montero Trezequet Del Piero * twijfelt * |
Citaat:
noem 11 zuidkoreaanse spelers? |
W.J. Lee, Yoo, Hong , E.Y. Lee , M.S. Lee, Song, Y.P. Lee, C.S. Lee, Park, Ahn, Seol
Bij welke club voetbalt Leon van Kasteren? |
Citaat:
:eek: geen idee bedoel je niet leon kantelberg? |
ik bedoel eik meer zo:
Buffon thuram montero iuliano moretti zambrotta conte davids nedved trezeguet del Piero Ahn, Seol, NI Kim, YP Lee, Hwang, JC Choi, Yoo, WJ Lee, Myong Bo Hong, Park, song |
wie was de topscorer op het wk van turkeije?
|
Ilhan Mansiz
bij welke club speelt Lima? |
Citaat:
welke spelers scoorden er op het wk in 98 allemaal voor Nederland en hoeveel keer? |
Cocu 2x Overmars Bergkamp2x VHooijdonk RdeBoer2x Kluivert2x Zenden
volgens mij... |
Bergkamp: 3
Kluivert: 2 Cocu: 2 R. de Boer: 2 Overmars: 1 Van Hooijdonk: 1 Davids: 1 Zenden: 1 Welke Italiaanse club heeft de meeste fans? |
ik bedoel bergkamp 3x en davids ook nog een keer
|
Kwas de wedstrijd tegen joegoslavie vergeten..
juventus Wat was de finale van de Europa Cup 1/Champions League van 1994?? en wat was de uitslag? en als je weet wie er scoorde.. |
noem 15 tjechische internationals
|
Wie heeft de K-1 vier keer gewonnen en wie heeft um 3 keer gewonnen?
|
Citaat:
Ceh, Galasek, Poborsky, Nedved, Lokvenc, Koller, Smicer, Baros enz. Wie maakt hem af ? -------------- L1 |
Rosicsky, Berger
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19. |