![]() |
muziekverhaal
heey ppl,
Voor ckv moet ik een storyboard maken, met de tekst van een Nederlandstalig liedje. Dat liedje moet dus een verhaal hebben, maar het punt is juist dat ik geen Nederlandse muziek luister... Wie heeft er voor mij een nls liedje met een verhaal? Het liefste geen liedjes van "Ik hou van jou" want dan kan ik het zelf ook wel schrijven haha... Alvast bedankt. |
Iscariot - Verboden Vrucht
Geen verleiding zonder lichaam geen deugd zonder schavot Voldoening vrucht van zonde Onvervreemdbaar het genot Naakte wens van de gedachte in stromen langs haar dij Vlees dat dorstig lijkt en maakt naar haar liefdesvuur voor mij Een schreeuw van het geweten verstomt als het dier ontwaakt Het serpent wiens dodelijk gif naar verboden vruchten smaakt Gepassioneerd in de extase van een verzengend hete nacht drinken we het zoete vocht tot de kille dood ons wacht Wraak van de Voorzienigheid gebroken maar niet gezwicht Verbannen uit deze wereld een glimlach op m`n gezicht keiharde p0rno gewoon |
:eek:
Het blijft wel voor school he ;) Het moet wel beschaafd blijven, haha |
Acda & De Munnick hebben wel een boel nummers die aan je eisen voldoen.
-Als Het Vuur Gedoofd is -Het Regent zonnestralen Die 2 nummers volgen elkaar op zegmaar... Ik zou ff al hun teksten doorlezen, heb je meteen genoeg :). |
Citaat:
|
teksten van Van Dik hout zitten ook verhalen/verhaaltjes in
|
Magarita van marco borsato! :D .....ik heb ook voor visualisren eens een story board gemaakt en leeraren zijn dol op een niet verwacht einde!...en dat heeft dat nummer...
"kan dan niemand mij vertellen dat ik alles heb gedroomd.....' prachtig toch?! :rolleyes: |
Groeten uit maaiveld van acda en de munnik:
Hé, grote popster, hoe is het nou? Las dat je af en toe niet alleen denkt aan jou Mooi verhaal weer in zo’n prachtig blad Over hoe jij het hier ooit bij ons hebt gehad En hoe je dacht ik moet hier weg En wij je tegenhielden zeg! Alsnog excuus daarvoor Ik kan je zeggen namens de buurt Het heeft wat ons betreft ook iets te lang geduurd Las ik dat de inspiratie Voor je allereerste album kwam Door het overlijden van je mam? Maar ik kan je zeggen, beste vriend Dat had je moeder niet verdiend Tenminste, da’s wat ze gisteren zei Hier in prachtig Maaiveld Groeten uit prachtig Maaiveld Waar men de dagen aftelt Voor hen die naar boven zijn gegaan Hé, grote popster, de hele klas Het hele dorp wist niet dat jij verlegen was Arrogant ja, dat dan weer wel Maar dat komt vast niet uit zo in je popster-spel (en) je laatste album, laatste lied Over hoe jij mij achterliet Ik dacht het niet Ik heb jou laten gaan Hier uit prachtig Maaiveld Groeten uit prachtig Maaiveld Waar men de dagen aftelt Voor hen die naar boven zijn gegaan Hier in prachtig Maaiveld Groeten uit prachtig Maaiveld Waar men de dagen aftelt Voor hen die naar boven zijn gegaan Groeten uit prachtig Maaiveld Waar men je welkomsttaart bestelt Als je pas net bent weggegaan (en Ren Lenny Ren heeft ook met dit nummer te maken... figure it out.) |
Herman Brood
Oh kut refr.: Damdamdaa jabedamdam Damdamdaa jabedamdam Damdamdaa jabedamdam Damdamdaa jabedamdam Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut Oh peer, oh vijg, oh dop, oh deur Oh lek, oh put, oh kloof, oh scheur Oh rits, oh snits, oh lik, oh stuk Oh pot, oh punt, oh kruis, oh munt refr. Oh poort, oh zucht, oh tuin, oh lust Oh moes, oh vlaai, oh muis, oh trut, Oh vlucht, oh krocht, oh brug, oh kolk Oh veeg, oh dirk, oh kees, oh hol Oh grot, oh schacht, oh bron, oh dal Oh hok, oh wak, oh wel, oh kwal Oh soes, oh tas, oh voos, oh kwast Oh zweer, oh puist, oh moot, oh schram refr. Oh flens, oh roos, oh poes, oh jet Oh sluis, oh pomp, oh lurk, oh kets Oh schelp, oh schee, oh poel, oh zee Oh zacht, oh zout, oh zoet, oh wee Oh hals, oh fles, oh vaas, oh kat Oh mond, oh wond, oh jaap, oh kwel Oh vat, oh val, oh toef, oh zalf Oh vloek, oh troost, oh kuil, oh graf Oh klem, oh kluif, oh spons, oh kruik Oh klit, oh snor, oh plons, oh fuik Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit Oh in, oh uit, oh in, oh uit Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk Oh muts, oh klier, oh bef, oh pluk Oh klem, oh kluif, oh spons, oh kruik (Oh peer, oh vijg, oh dop, oh deur) Oh klit, oh snor, oh plons, oh fuik (Oh lek, oh put, oh kloof, oh scheur) Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit (Oh rits, oh snits, oh lik, oh stuk) Oh in, oh uit, oh in, oh uit (Oh pot, oh punt, oh kruis, oh munt) Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet (Oh poort, oh zucht, oh tuin, oh lust) Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet (Oh moes, oh vlaai, oh muis, oh trut) Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk (Oh vlucht, oh krocht, oh brug, oh kolk) Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut (Oh veeg, oh dirk, oh kees, oh hol) Klem, oh kluif, oh spons, oh kruik (Oh flens, oh roos, oh poes, oh jet) Oh klit, oh snor, oh plons, oh fuik (Oh sluis, oh pomp, oh lurk, oh kets) Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit (Oh schelp, oh schee, oh poel, oh zee) Oh in, oh uit, oh uit (Oh zacht, oh zout, oh zoet, oh wee) Kut, oh snee, oh pruim, oh spleet (Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit) (refr.) Oh gleuf, oh naad (Oh in, oh uit, oh in, oh uit) Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk (Oh..) Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut (Oh vat, oh val, oh toef, oh zalf) Klem, kluif, spons, kruik (Oh vloek, troost, kuil, graf) Kut, snee, plons, fuik (Hals, fles, vaas, kat) Oh dons, oh kluit, oh lonk (Mond, wond, jaap, kwel) (Klem kluif spons kruik) |
Niemand in de Stad van de Dijk lijkt me best geschikt, omdat het zo beeldend is:
Citaat:
|
Citaat:
Misschien kan je een tekst van Acda en de Munnik doen ofzo, die zijn meestal wel okee |
Heideroosjes misschien?
ik vind dat ze wel goede teksten hebben Opa, of Libellebel enzo, ik denk ik ook wel een mooi storybord voor te maken. Een vriendin van mij had Opa gedaan, en was echt heel cool geworden! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04. |