![]() |
Lekkere worst van de Hema
Wie kent hem niet :D
En wie doet er zich ook vaak tegoed aan deze overheerlijke lekkernij, door de vakbladen niet voor niets geselecteerd als 'Worst van het Jaar'? |
al heel lang niet meer op. Die moeten we de volgende keer gaan eten,
ja? :D I.p.v. wafels, broodjes bij de v&d, swirls e.d. ;) |
Heerlijk (y)
|
dr is ook een forum eten & drinken ;)
|
Het is maar goed dat Michel Gerver hier niet meer zit! :D
|
Bah
|
Ik eet nooit worst, maar je moet maar eens ff Kappen (ofzo) van Jan Marijnissen lezen, daar staat een heel verhaal in over de beroemde worst van de hema.
|
Of was t ff Dimmen?
|
Lekkere worst van de Hema is ook een liedje, typ het maar eens in bij KaZaa
|
uh...geef mij toch liever worst van unox!
|
Ben vegetariër :)
|
Bah.
|
neuh
|
Citaat:
|
,,...maar da vet ziede tochnie dus kom.."
|
Ze zijn heerlijk! Maar met het oog op de corpulentiebeheersing heb ik er al een jaar of 2 geen aangeraakt.
|
Te vet, te zout, te goor gewoon.. :\
Houd sowieso al niet van worst ed. |
heb het nog nooit op en ben nu vegetarier, dus ik zou niet weten of het lekker is...
|
nooit gehad
ik weet wel dat ze lekkere paaseieren hebben :D |
Nou nee. Geef mij hun saucijzenbroodjes maar. (y)
|
Doe mij die hamkaas broodjes maar (y)
|
Citaat:
rauwkost hou ik veur gezien waarom mie zo'n worst laten lègge 'kben geen vegetarische trien Kleinkeinder (y):D |
Lekker zoown gevulde darm :cool:
|
Citaat:
Maar origineel istie toch van Kleinkeinder?? |
gatver, als er iets ranzig is..
vroeger liep ik met mn neus dicht zo snel mogelijk door de Hema :o |
Die is VIES... geef mij maar Unox :)
|
Citaat:
|
ik lust geen rookworst... en die van de hema ook niet...
|
Mwjah...niet iets wat ik spontaan koop om es lekker te gaan verorberen eigenlijk..
|
ja hemaworst vond ik lekker tot dat ik bij de hema ging werken en ze nu elke week verkoop, dan hoef je ze egt niet meer.
|
ik heb er nog nooit een gegeten, zie dat ook net erg snel gebeuren eigenlijk :)
|
lekker
|
*denkt aan aso's die om 12 uur 's middags door het centrum op zo'n worst lopen te knagen*
|
M'n vrienden zijn er gek op met broodje met saus.
|
iieuw nee...ik ben vegetarisch, maar rookworst heb ik zowieso nooit lekker gevonden dat vieze 'velletje' wat er omgheen zit, bah...
en nu is t helemaal vies, echt geen lekkere worst meer van de Hema, ze hebben nu een of andere actie 3 halen 2 betalen en dan liggen al die rookworsten (zonder verpakking!) gewoon overal in de winkel, waar je ook loopt in de Hema, je ziet rookworsten, echt smerig bluhhh |
Nog nooit gegeteb :o.
|
Ik heb hier ook eens een topic over geopend, maar toen had ik nog een andere naam. :P :o
|
Ik heb echt vet raar gedroomd vannacht. Ik denk daar weer aan nu ik dit topic zie.
Een vriendin van mij (hippe smurf) werd 18 en vierde dat gewoon op school. Toen had ze twee harde, koude magere unox-rookworsten meegenomen als traktatie. En we moesten daar allemaal een hap van nemen. Echt heeeeel vies. Weet ook niet waarom ik dit droom, want ik vond voor deze droom rookworst altijd heel lekker. |
Citaat:
Ben benieuwd hoeveel rookworsten Suus voor vrijdagavond ingeslagen heeft dan :p :) |
Ik eet al sinds 1991 geen vlees meer, maar ik was een keer over tijd na een afgezakt condoom, en toen hield ik het niet meer. Toen heb ik op straat in twee minuten tijd een halve worst verslonden. En thuis biefstuk geschransd.
Toen wisten we wel genoeg, ja. (Het is een maand later toch misgegaan. Het stomme is dat ik toen toch heel verdrietig was, ook al willen we geen kinderen. ) |
---> Eten & Drinken
Meestal eet ik bij de boerenkool oid worst van Albert Heijn merk, dies goedkoper. |
Citaat:
Er zit bij ons pal naast het goudse hema-worsten front trouwens een kraampje met vietnamese loepia's, zijn ook erg lekker (en je kan er chippen!) |
Citaat:
|
ze zijn wel te eten alleen het staat zo lomp met zon worst over straat :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35. |