![]() |
Kopspijekrs begint weer!
Vanavond begint het nieuwe Kopspijkers seizoen! Om 20.10 op Nederland 3. Is de inhoud weer hetzelfde als vorig seizoen en zitten 'de drie bekende nederlanders aan de tafel' er ook nog in?
|
Natuurlijk. En nu is er ook 'de liplezer', een vrouw die kan liplezen en dingen die mensen op televisie onhoorbaar zeiden voor de kijker vertaald. (Ze was vorig seizoen al één keer te zien).
|
gaaaaf, dat wil ik zien :)
Maar hoop dat ik tijd heb |
ja das waar ja..k was het alweer vergeten! dat ga ik maar eens tegen mn moeder zeggen (die is een groot kopspijkers fan) en dan gaan we dat maar eens even bekijken!
|
Kopspijkers, heel fijn:D.
|
:cool: hoop dat t wel iets leuker wordt dan t afgelopen seizoen, dat vond k toch iets minder..
|
*niet vergeten niet vergeten niet vergeten*
kopspijkers is heersch, bijna net zo heersch als dwhn |
Citaat:
|
Jippieieie! lachuh!!
|
Citaat:
|
Yay! Wist 't al wel eerder natuurlijk, maar dat boeit niet.
Maar nou kan ik Wie is de mol? zeker niet zien... Weet eigenlijk niet eens hoe laat dat begint... Nog 2 minuten te gaan tot aflevering numero uno van 't seizoen! :D |
waaah dan ga ik nu kijken
|
Hij was leuk... Potter werd weer lekker in de zeik genomen....:d
|
ik vond Laurentien ook wreed zeg.. :D
|
Hilarisch. Vooral die kat in die boom en natuurlijk die Belgen uit die ruziënde dorpjes. Niet te geloven hoe kinderachtig mensen kunnen zijn (en hoe heerlijk dat de kinderen gewoon de vlaggetjes aanpakten).
|
En een optreden van Apocalyptica. (y)
|
O ja was ook mooi. Moet nog altijd ooit een cd van ze hebben.
|
Dat idols met blair :cool: (y)
|
ja kopspijkers was wel leuk.die 3 aan tafel waren ook wel leuk (vooral laurentien) maarrrrrrrrrrrrrrr...................
IK WIL VIGO EN PETER EN DIE ANDERE KWAST TERUG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zo die waren toch echt het leukst ook al deden ze geen typetjes. Ik mis ze. |
ik vond die jury van idols wel :cool: :D
|
oh gaaf, ben beniewd wat ie over idols gaat zeggen! :D
weet iemand waneer het herhaald wordt...'k heb het gemist!!!! :( |
Kopspijker is gaaaaaf!
Ik ga het zeker weer kijken! :cool: |
k heb m net gezien, gister neit optijd thuis vanwege t protest.
hij was weer goed als vanouds, gewoon lekker een uurtje topamusement t wordt btw herhaald op dinsdag om 15:00 als je kabel hebt kan je via www.vara.nl/kopspijkers de uitzending online bekijken (doet t momenteel niet) |
Ow, het cabaret was echt masterlijk vanavond!! (in het nieuws en zo vond ik minder) Wie is die gast die tony blair speelde? Hij was zoooo goed! En die Jerney Kaasman was ook fantastisch, die hele jury trouwens. :D (y)
|
Jaja het was heeel grappig! :D
Maar inderdaad, Apocalyptica was ook super gaaf, vanavond naar het concert in Tilburg!!! (y) (y) (y) :D |
Citaat:
|
echt gaaf :D Sanne Wallis de Vries is echt wel goed :D(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Joop :p, Blair en idols, J-P, optreden van Apocalyptica, gewoon (y). en die liplezer was ook wel cool. :) wil ik ook kunnen. |
klopt. Ik ga het nog een keer kijken! :) (Het cabaret dan)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Thnx. Die gasten zouden eigenlijk veel meer aandacht moeten hebben (in een ander programma ofzo..). Ze zijn zoooo goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
Kvond het cabaret echt super gister.. hehe, en die ''ruzie'' tussen die twee Belgen :D |
Mja, heb ik het ook weer gemist :(
Gelukkig kan ik dinsdag de herhaling kijken :) (y) |
Als ik tijd heb ga ik ook voor de herhaling! (y)
|
Na 11 (?) jaar heb ik het wel zo'n beetje gezien, alleen het cabaret is leuk.
|
jammer dat ze weer een seizoen krijgen...
vind het meer van hetzelfde na zoveel jaar. en het caberet is ook minder sinds van muiswinkel enzo weg zijn |
Citaat:
|
Laurentien was leuk!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21. |