![]() |
Tribute CD's leuk of K*T?
Ik heb namelijk gister deze gedownload: "We're a Happy Family: A Tribute to the Ramones".
Veel goeie en bekende bands erop. Kiss, Metallica, U2, Rancid, The Offspring, Green Day, RHCP, Rob Zombie en nog andere. Ik heb 'm nog niet echt geluisterd, maar de nummer die ik luisterde waren leuk. Maar oke, ik bedacht me toen dat er ook Metallica tribute CD's zijn. En dat ik die echt vreselijk slecht vond. Maar oke.. Wat vinden 'we' van zo'n CD's? Ik vind 't echt zo'n CD die je download en niet koopt. Leuk om ooit te luisteren maar meer niet. Kiss - Do You Remember Rock'n'Roll Radio (Ramones cover) is echt gaaf :D. Maarja, ik ben ook een beetje verslaafd aan Kiss de laatste tijd.. |
Bijna geen enkele tribute-cd is echt leuk, op sommigen staan wel aardige nummers - als je de band die gecoverd wordt goed kent.
|
gister een paar bathory covers gehoord o.a door satyricon, nifelheim en war. die zijn pas gaaf!
|
Citaat:
|
Nog nooit een leuke tribute-cd tegengekomen eigenlijk.
|
Nasum - Tools of the Trade (van Requims of Revulsion, Carcass tribute) klinkt trouwens vet.
|
Citaat:
|
Het kan wel grappig zijn te horen hoe ze de nummers van die band interpreteren enzo... Er moet iig wel wat van de eigen stijl van de coverende bands terug te horen zijn vind ik.
|
ik vind dat de bands een soort band moeten hebben met de tribute band... ik snap niet waarom bijvoorbeeld metallica met de ramones heeft (behalve geld)
onno cromag en roger miret hebben een paar goeie gemaakt.. (respect your roots, world wide tribute to the real oi 1 + 2) en op flat records (van bandleden van Dropkick murphys) schijnt er een supervette slapshot tribute te zijn.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vaak zijn tribute CD's best slecht ja. De Darkthrone tribute CD 'Darkthrone Holy Darkthrone' is wel vet alleen het laatste nummer 'to walk the infernal fields' van Immortal slaat nergens op...
|
burzum tribute is er ook , ik kon geen een band ervan :D
|
Citaat:
|
Citaat:
die wat je hier links ziet http://images.google.nl/images?hl=nl...a=N&tab=wi&lr= krijg de pix niet meer geopend |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02. |