![]() |
[tekeningen] 2 hoofdjes
http://www.geocities.com/macangelic5/mac3.JPG op de computer getekend. ik ben vorig jaar begonnen aan een soort van mode-collectie (ik teken altijd van die cartoon meisjes met kleding aan die ik leuk vind, en toen zei een meisje uit m'n klas van "jij moet echt een keer een modecollectie beginnen" zodoende... ik begon met skatekleding voor meisjes -beetje avril achtig- maar het is inmiddels al een stuk uitgebreid, wat minder skate en wat meer polotjes en vestjes en bloesjes...) die ik jammer genoeg niet op de computer kan zetten omdat ik (nog) geen scanner heb (goddammit), en met die grafische pen lukt het niet omdat ik daar niet gedetailleerd mee kan tekenen. anyway, die collectie noemde ik dus "mac" (mijn bijnaam) (inmiddels heet het "macreations", dat vond ik iets beter passen bij die iets chiquere dingen) vandaar dat er MAC op haar muts staat.
en dit is gewoon een probeersel, eerst getekend in corel painter classic, en daarna bewerkt met photoshop ;) er zit niet veel uitdrukking in haar gezichtje, maar het is ook maar een probeersel he: http://www.geocities.com/macangelic5/angelic2.jpg graag jullie mening (en tips enzo) :) |
Wow.. dit is niet echt mijn stijl maar ik vind het toch heel goed gedaan, vooral dat schetserige. Heel erg (y)
|
Ik vind die eerst heel vet, niks op aan te merken. Bij de tweede lijkt het wel alsof de tekening minder hoog is gemaakt en daardoor haar hoofd wat breder is geworden. Begrijp je wat ik bedoel? Ik vind hem niet zo mooi bewerkt maar voor de rest erg cool (y)
|
Ik zie heel leuke kruisjes...?
|
Citaat:
mooi hoor ;) |
D'oh..
Kopieer en plak de url van de plaatjes in je browser. n00bs.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Woei, erg goed gedaan.. Gedaan met een tekentablet neem ik aan, erg netjes! (y)
|
http://www.geocities.com/macangelic5/mac8.jpg net gedaan... kijkt ze scheel? :/ ik weet niet wat er mis is met haar linkeroog... maar er is... iets... umm...
ja inderdaad teken tablet :) echt cool ding, alleen kun je jammer genoeg niet echt gedetailleerde dingen doen, omdat dat redelijk kleine rechthoekje op je tablet het computer scherm voorstelt. dus alles wat je iets tekent verschijnt het zoveel groter op je scherm... :s |
Mooi. Je weet vrij goed met niet al te veel lijnen duidelijke tekeningen neer te zetten. Het haar is ook erg netjes gedaan. Ik zou overigens bij de tweede tekening de onderlip iets aandikken, of er in ieder geval een vaste lijn van te maken.
Puik werk. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
wow wat gaaf zeg.. ziet er goed uit. Mooie ogen en zow.. beide heel gaaf
|
Citaat:
|
*jubelt*
|
Nice! Echt toffe tekeningetjes!
Alleen een kleine opmerking bij de tweede: K vind het linkeroor (voor de kijker dan) niet zo mooi en de rozere vlekken onder haar ogen storen me een beetje. Btw: volgens mij is er helemaal niks mis met de ogen van de derde hoor. |
Citaat:
Maar echt superleuk joh! |
ik vind eignelijk die roze het schattigst. door die blosjes heel erg :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11. |