![]() |
Ken Ishii
Wat vinden jullie van hem? Ik vind het VET WREDE techno! Erg apart veel melodie-lijnen.
|
Ik ben op zich niet zo'n techno liefhebber behalve als het een beetje apart, experimenteel en avantgardistisch is. En dat is Ken Ishii dus zeer zeker (y)
|
Yep ik heb per toeval ken Ishii eens gedownd en ik vind het echt zalige techno...wat volgens mij niet zoveel voorkomt
|
ik moet nog ergens een bandje van yabba dabba hits hebben, daar stond ie op./.... kan het me verder niet herinneren... :d
|
Citaat:
Japanse techno is sowieso vaak niet te rechtlijnig en simpel maar heeft meer diepgang... wat ik dus leuker vind dan b.v. een dj rush. |
Noem 'ns wat nummers die de moeite waard zijn?
|
Citaat:
|
Citaat:
Tips: - Extra - Pause in Herbs - Endless Season En voor de liefhebbers van deze muziekstijl is trouwens ook Derrick May aan te raden (y) . |
heb hier echt een bandje van yabba dabba dance 6 the final edition liggen
http://www.viceversa.nl/cds/yabbadabbadance/ Yabba Dabba Dance 6. Feat. Coolio, Party Animals, Corona, Celvin Rotane, Critical Mass, Lipstick, 740 boyz, Def Real, Ken Ishi , Gigi d'Agostino, Hocus Pocus, Scooter, Universe, Brothers in Crime, King Bee, LV, Mr. Roy, Baby Blue, Tina Toos & Tessa, Cappella, 2 Unlimited (Arcade 1994, 01.10255, Holland) SOLD |
Citaat:
|
Heb nu een map van ruim 8 gig. aan techno maar niet veel van Ken.
Hou van iets harder en aparter. Mario ranieri moet je is downloaden dat is ook erg goed of Green Velvet. En voor lekkere funky ook is Laidback Luke |
Citaat:
ow, het nummer op dit bandje heet extra... en dat word in dit topic al eens genoemd |
Citaat:
dus nogmaals :p |
ik wordt belachelij gemaakt :( ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33. |