![]() |
ik ben verliefd...hoe ga ik het hem duidelijk maken
ik ben verliefd eindelijk en wil een serieuse relatie...alleen we zijn gwooon vrienden we lopen wel hand en hand en knuffelen maar evcht dichtbij is hij nooit gekomen..bv dansen of een kus op me mond...hij is best verlegen...ik voel wel een bepaalde spanning,..maar het is duidelijk dat ik de stap moet gaan zetten anders word het nooit wat hoe moet ik dat doen dan ??
ik wil geen blauwtje lopen..en heb ook niet kwijt raken |
liefde & relatie forum
btw ik kan je niet echt goede raad geven :) |
Citaat:
|
waar ben je bang voor? het is duidelijk dat ie ook wat voor jou voelt. En als je een blauwtje loopt, wat dan nog? Bedenk eens wat er nou in godsnaam zo erg is aan een blauwtje lopen. En, mijn favoriete spreekwoord: wie niet waagt, die niet wint. :D
|
Citaat:
|
gewoon voor gaan..Hij laat vaak zat merken dat ie wat voor je voeld en als je nie snel zo`n stap zet loopt ie zo mss wel met een ander dus ik zou zeggen ga er voor en laat je nie tegen houde door gevoelens :)
|
Citaat:
|
wees eens heel lief voor hem,geef hem kusjes en zeg hem dan dat je eigenlijk wel een stap verder wilt gaan....en vraag aan hem of hij dat ook wilt.
je moet wel wagen,anders kom je nergens in deze wereld lieverd |
Citaat:
|
Citaat:
Je zou als je zo'n kusje geeft eens *per ongeluk* die kus langer kunnen maken, en dan gewoon eens goed in zijn gezicht kijken en dan zie je vanzelf wat hij ervan vindt :D. Evt. nog tong erin ;) |
hehehe
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ok...het is wel een optie...maar ik ben best verlegen en daarbiij komt dat ik ben bang dat hij me gaat afwijzen of zich anders tegenover me gaat gedragen
|
Citaat:
|
whaha ik heb ook precies hetzelfde :) ook die spanning enzo, en kusje op mond, dank jullie wel voor de reacties :>
wish me luck :o |
ahhhh zo lief !!!!!!
|
De slettebak aanpak: (je hebt van die mensen...)
Loop 'per ongeluk' tegen 'm aan Doe alsof je wat in je ogen krijgt Laat 'm kijken En pak 'm vol op z'n bek :D |
Dit doet me denken aan een nummer van the bloodhound gang, "Put your hands down my pants and i'll bet you'll feel nuts", die hint lijkt me toch vrij duidelijk.
|
zit met hetzelfde.. voel me echt een loser dat ik haar gewoon niet op haar bek durf te pakken :(
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:01. |