![]() |
Wie is de knapste uit Charmed?
Welke Charmed One is de knapste?
Voor mij persoonlijk Alyssa Milano natuurlijk, Maar goed was wel te voorspellen met zo'n naam als die van mij..... |
Haha, grappig :D
uhm..de knapste vind ik toch wel Cole :) Maar je bedoelt van hun de Charmed Ones? Uhm, dan denk ik Piper. |
Yes!
Van de meiden vind ik Piper (Holly Marie Combs) het leukst. En van de heren... Andy (T.G. King) en Leo (Brian Krause) zijn wel HEEL okay! :) |
holly marie combs zonder twijfel vind ik persoonlijk ook een van de schoonste vrouwen ter wereld :o
|
Alyssa uiteraard (y) :D
|
ik hou het ff bij de namen uit de serie :):)
van de charmed ones = phoebe en de boys, leo!!! |
Ik vond Prue toch wel de knapste, jammer dat ze der uit is :(
|
ik vind van de dames phoebe en van de heren Dan en cole
maar ik volg de serie eigenlijk alleen omdat ik het leuk vind,niet vanwege de spelers,en hun uiterlijk ofzo |
Uh.. Rose McGowan natuurlijk (Paige) :)
|
uhm volgens mij die ene die alles stop zet ofzo?
welke is dat? |
Citaat:
|
voor de gemakkelijkheid:
http://i.cnn.net/v5cache/THEWB/Image...-GL-16_2x3.jpg links: rose MCgowan (Paige midden: Alyssa Milano (Phoebe) rechts: Holly MArie Combs (piper) |
prueeeee!! :D
|
Van de meiden Alyssa en Holly, van de jongens Brian *is Leo-obsessed :P*
|
Citaat:
|
Holly Marie Combs (piper dus) overduidelijk *zie sig :p* maar stiekem kan ik niet kiezen en zijn alyssa en Shannen ook errug leuk :D Rose vink persoonlijk niet zo...
uhm en van de mannen, naja doe maar Brian Krause (Leo dus) he? ;) maar kan dit niet gewoon in t algemene charmed topic, anders krijgen we weer dat er overal charmed topics komen enzo :s |
Alyssa Milano
|
Van de mannen vind ik Brian toch wel erg appeteitelijk!!!
Maar Cole ook. En van de vrouwen... Pue kijkt altijd zo moe (vind ik), van Rose vind ik die lippen niet zo. Van de vrouwen dus Holly en Alyssa |
Damn, ik heb die serie al veel te lang niet gezien, wie is rose ook al weer(fotowtje svp :o :) )
|
Citaat:
:D |
wtf
|
Ah, verrek dat was zij. Vandaar dat ik haar niet herkende, ik blijf in karakternamen denken.
Zij was toch eerst de vriendin van Marilyn Manson? Minst favo foor mij, ze ziet er veel te bleek uit. |
Die Piper vind ik de knapste van de dames, en die Dan de knapste van de heren :D. Ik kijk trouwens ook maar alleen charmed omdat ik die Piper zo ontzettend goed vind acteren ^_^".
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kvind Paige soms echt niet te harden (sorry) in een ep, maar af en toe verkies ik haar wel boven de andere Charmed Ones. Zeker weten.
|
ja maar nu is Paige (rose) haar, haar rood ipv zwart kijk maar op het fotoje van mij :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Andy
|
Prue
http://www.celebritycd.com/shannendoherty/shannen03.jpg maar ja, van de tegenwoordige charmed ones is het piper http://www.indiko.com/katie/charmed/14.jpg |
hmm piper en phoebe zijn mooie meiden... en prue vond ik wel meevallen, toen kwam paige en die is ook niet lelijk! :)
|
phoebe
|
Holly Marie Combs (Piper) heeft het mooist bekkie!
maar met Alyssa Milano (Phoebe) zou ik ook wel willen verdwalen vanwege dat (y)(y)(y) lichaam van haar |
hm, ik vind Cole wel cute!
van de dames vind ik het moeilijk te zeggen. ik vind ze allemaal wel wat hebben. |
piper
|
Piper :)
een goeie 2e is Phoebe :p |
Eerst piper, dan prue en dan phoebe, hoewel ze allemaal bijna even leuk zijn :)
paige staat ver achteraan, paige is stom, wat voor kracht had zij ook alweer en leo is de fijnste jongen :p |
Phoebe.
|
http://www.tvtome.com/images/people/1/5/35-5836.jpg
*ZUCHT* mijn reden tot Charmed-verslaving En nee, ik ben geen breezer doos maar hij is gewoon extreem knap. :D en dat vind ik al sinds de eerste uitzending waar hij jaaaaren geleden in meespeelde.. van de zussen Phoebe overduidelijk... Oh, heeft 'Dan de buurman' ook een fanclub?? iemand? |
nou hijs niet lelijk :D
|
Citaat:
|
Citaat:
oeh leo is zeker een fijne jongen, maar Dan mag er zeker ook wezen..:D |
Citaat:
-Morfen (iemand anders worden) -Memory dust (geheugen van iemand wissen) -Orben -TKO => tele Orbing ( een voorwerp roepen en dan verplaatsen of het naar jou te laten komen) -Healen -Voelen waar sommige personen zijn (haar "charges") |
Alyssa
|
Citaat:
meeste mensen hebben niet verder gekeken dan het laatste seizoen die hier op tv kwam. zet er volgende keer even een vette spoiler bij zodat we niet hoeven te zien welke andere powers ze nog krijgt :mad: tjeez... |
Citaat:
die krachten zijn beetje voorspelbaar want iedereen wist al dat ze TKO had en kon healen en orben, De rest zijn gewoon ander Whitelighter powers!! dus ik heb geen spoilers gezegd |
Citaat:
|
van de 'charmed ones' zelf,...Piper,
maar van de mannen vond ik die Jack ook leuk (was pas geleden nog te zien in seizoen 2,...nu nie meer:() ja en dan Leo toch,.. |
Phoebe denk ik :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13. |