![]() |
Gezocht dringend!! :)
Hey.. ik heb een vraagje.. heeft iemand toevallig het boek ''Het gouden ei - Tim Krabbé, zoja.. zou je dan even een bladzijde uiit het midden willen scannen en naar mij toe mailen? ik heb um egt nodig :)
alvast bedankt.. \ Jorrit |
ik dacht nederlandse bijles ofzo :)
Ik heb m trouwens wel maar ik zit ergens anders. Ik weet niet hoe dringend het is? |
Verander alsjeblieft dat 'dringent' in 'dringend'. Of haal de hele thread weg, want het hoort hier mijns insziens niet. Misschien moet je voortaan het boek zelf eens lezen voor je een boekverslag gaat maken. (y)
|
:D
Ik heb het wel . Maar waar weet ik niet . Volgens mij ergers helemaal achterin mijn kleren kast . En ik heb geen zin om het te zoeken eigenlijk :) |
Uhmm nou ik heb um wel gelezen maar dat was al een tijdje terug en nou heb ik um mogguh nodig alleen hij was niej meer in de bieb :S dus als iemand um zou kunnen scannen zou ik dat zéér op prijs stellen :)
Jorrit |
Gezocht: dringent??? WTF is een dringent??? Ben je nog bezig met een inburgeringscursus ofzo? De gemiddelde Afgaan die onlangs naar Nederland is gevlucht typt nog beter Nederlands.
|
Nou neej 100% nederlands :P maarre sjonge jonge jullie lijken wel leraren heej :S foutjuh :P ken beuren tog :) maja.. on topic nu? :)
|
hahaaaha!! ja idd.
En wat dacht je van een ehhh.... Bibliotheek??? Ooit van gehoord? ;) :p :rolleyes: Daar hebben ze allemaal boeken... |
Citaat:
Lalalala, dombo. |
Nou bieb is dicht nu? en dat boek hadden ze niet meer!!
|
Citaat:
|
`Jah mogguh :S
|
nou, dan ga je morgen toch naar de bieb??? En je zegt op school of waar je het boek ook nodig voor hebt dat je het vergeten mee te nemen bent. :D
|
op maandag ochtend is de bieb bij ons ook dicht
|
mmm... oke. Ik ben leeg. Ik weet niks meer, Sorry. Is ie 's middags wel open??
|
uh weenie uit me hoofd maar dan heb ik er nix meer aan...
|
heeft egt niemand 't boek liggen en wil er een scan van maken?
Jorrit |
Nee sorry
|
Verder iemand? :)
|
het hele boek of gewoon zomaar een bladzijde :confused:
|
zomaar een bladzijden.. het gaat erom dat ik even een blz. kan voorlezen :)
|
Citaat:
Citaat:
|
Dat krijg je d'r van om alles op het laatste moment te doen...
Wat biedt je? |
ik d8 dat dat dit forum was om elkaar te helpen?
en ik ben er al de hele week mee bezig om dat boek te krijgen maar hij was er steeds niet!! |
Citaat:
beter plannen. |
Citaat:
|
Spellingsfouten en boeken lezen van Crabbé... de vooroordelen worden wel weer bevestigd hoor :D
|
owjah ik ga ff lekker overal op letten wat jij verkeerd schrijft.. "voorordelen" wat boeit dat nou? als iedereen hier zou gaan letten op wat fout geschreven staat wordt 't helemaal een zooitje.. maja mijn mening...
|
Ofcourse, iedereen maakt wel eens een (typ)fout. Maar je hebt spellingsfouten en spellingsfouten. Men zou toch wel moeten weten wat het verschil tussen een d en een t is.
Maar goed, dat is de discussie hier nu niet. |
Neej dus snap ik ook niej wat iedereen zeurt :)
|
sorry, heb em nooit gelezen :o
|
---> Letteren
|
hihi dat van die afghaan in het begin, dat is nou echt afgaan haha.
|
*leest: gezocht dringent*
*denkt aan cursus Nederlands* *leest: het gouden ei* Owww.... nou een cursus nederlands kun je ook krijgen hoor :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:02. |