![]() |
Het grote steekwoorden topic #4
Aangezien het vorige topic over de 500 posts is wat tegenwoordig niet meer is toegestaan.. wederom een nieuwe
Hieronder zet ik even de reactie van Gwennygirl weer neer waarmee het vorige topic ook was begonnen ter illustratie en uitleg: Citaat:
|
whoohoo eerste reactie :p
zenuw zon stress moe natascha muziek skaten warrig verdrietig nog meer zon! (y) |
- lente :)
- gefascineerd over heel veel mooie dingen - verliefd gloof ik - beetje vaag - vreemd, beangstigend |
-raar
-lekker -mooi weer -begin vrolijk te worden |
koppelen
leugens spelletje zoenen bioscoop cafe alcohol roken godsdienst gesprekken werken soep uiterlijk aandacht verliefd? piekeren verstand WB PSST C++ eten tijd slapen |
+geniet van 't lekkere mona toetje
+kijkt tevreden -donder op -weegschaal-angst |
warm
dorst lui |
moe
vreemd aleen dorst stom "ik kan het toch niet" naar de tyfus |
- spierpijn
- moe, heel moe - beetje trots - voldaan - lente :cool: |
-verliefd
-verward -radeloos -zomer -sociaal -wil helpen, maar is zelf schuldige, dus gaat niet -morgen |
lichaam voelt zwaar aan
voel weer een hoofdpijn opkomen zin in koffie zin in ijs eindelijk ringetje in mn neus gekregen, na veel gepriegel en gedoe en ik ben er wel blij mee :) |
I don't want to live like this no more
donker bloed ruzie alleen verdomme waarom doe ik dit toch altijd unhappy vriendje muziek stemmetje |
blij, blij, blij! :) :) :)
moe en voldaan |
zenuwachtig
vrolijk :) lente zon faalangst geen zin maakt-ook-niet-uit vakantie krokusjes (jezus, schrijf je dat zo?) weer vrolijk wiiieejjj sinterklaas |
moe
vaag kouwe handen traag ongeconcentreerd hierop niet nadenkend grappig nerdopmerkingen bitchy besig sjaggo |
proefwerkweek
boulimia vriendin opgenomen slaap kutavond gehad verliefd op ex |
Alleen
Vreemd lente somber kut school! ziek beetje vrolijker |
verdrietig
eenzaam kwaad verward pijn alleen |
omg :eek:
gwoon al meer als 1500 posts (y) Ik ben jullie dankbaar :) |
Josje
|
Alleen
Somber Moe in mijn hoofd Zorgen Xander Huilen Sigaretten Geen energie Klinkt wel erg zielig :( |
blij
lekker weer werken |
zon
relaxt zweverig souvenirs |
vaag
ruzie vriendinnen liefde zonnetje duf muziek |
Mijn enkel doet ZO'N pijn.. :\ (n)
(ben gepleurd van de trap :\ :o) |
Citaat:
- relax - stad - tv - later -> school - blub |
Citaat:
Zijn er veel lessen uitgevallen oid? ;) Mail komt vanavond denk ik.. (ga zo ff pitten) (L) - heel moe - gestresst - au. :\ |
- Bier
- Zon - Terras - Bier - Studeren - Tentamens - Bier |
mooi weer, maar toch voel ik me niet zo geweldig de laatste tijd :\
bus gaat bijna :eek: |
moe
fout in de knoop machteloos stom waardeloos heel fout boos medicijnen klinkt wel erg triest... :o :( |
- opgelucht
- afstand - sanne - moe - niet te vatten... - zenuwachtig - jeroen - leeg - leugens - omheendraaien - schuldgevoel |
-bleh
-moet nog zoveel doen -raar -dood -aleen -van alles en nog wat |
-moe
-geen zin meer -koppijn (tja wanneer heb ik eens NIET koppijn) -duizelig -pessimistisch -bleeh - |
verveel me
|
Citaat:
het zijn slechts 38 mk vragen ;) |
* moe
* verragd * zwaar teleurgesteld * christiaan * joost * blut * verveel me |
pijn
gedicht moe somber stress school raar dood |
kut
gedicht afmaken dood trut maaike (héle goede vriendin van me) brug (huh?) moe school project olympische spelen presentatie voor schut staan blûh paasei (kzag oude foto) misselijk hoofdpijn nie gezellie stom irritant dom mens reader J.Lo (is op tv, tmf staat aan) blûh ruzie oh, minuut is om. :o |
kweenie
vreemd alhadis man... tijn kutschool stress kwil vrij teveel zorgen shit... te weinig slaap john, help vriendin? kweenie vreemd AAAAAAHHH, HIER GA IK ALLEEN MAAR MEER VAN NADENKEN, EN IK HEB AL HAAST GEEN TIJD MEER OM TE DENKEN WAT IK ALLEMAAL WIL DENKEN!!!!! |
rustiger
een beetje droef toch wat beter verward moe een tikkeltje :) het gaat de goede weg op met mij!!! |
Weinig.
Waar is het..? Zo weinig. Terwijl het normaal zo veel is. Zo veel en overweldigend. De allesomvattende angsten en twijfels. Zijn zo weinig. En worden steeds minder. Geluk. |
Citaat:
|
als ik iets wil zeggen dan komt het er altijd verkeer uit of in de verkeerde volgorde, dus ik kan maar beter mn mond houden.
en boos. op alles.. |
Boos
Down *grom* *grom* Kots leren demotivatie down... |
Donkerpaars
Moe Bang Pijn Kwaad Klein en bang.. |
Citaat:
- moe - buikpijn - school |
Nogal tweeledig..
Aan de ene kant blij, omdat we op kantoor een joekel van een opdracht binnen hebben gesleept (y) Ik ga er volop aan meewerken en verdien binnenkort aardig wat geld :) Met mijn opleiding gaat het ook goed en ik heb nu een duidelijk toekomstperspectief (y) Aan de andere kant superkut, maar daar laat ik me verder niet over uit.. |
kutmaatschappij
pesthekel aan school elke dag een stukje meer agressie eenzaamheid jack off jill grijs en zwart rot allemaal maar op chocolade moe tintelende voeten lelijk honger vreetbui maar kan geen eten vinden zin om te tekenen zin om te dichten inspiratieloos |
koud
bloed wond michael hoe ernstig? ziekenhuis morgen leren bahh dave :mad: marinda :) suus :D iets beter.. twijfel tjahh, als je dit zo leest ga je je ook dingen afvragen..... lekker samenhangend weer hahah :p |
koud
moet naar de wc mooi liedje slaperig ps: ik zie hier het nut niet van in, :confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50. |