![]() |
Aanrader!
Resident Evil....
heeeeeeeele goeie film... echt zwáár relax... speelt ook die lekkere brunette in van The Fast and The Furious :) |
Ik vond m eigenlijk alleen leuk omdak de spellen gespeeld heb :o
Maar als ik echt objectief zou zijn geweest, is t een beetje gare film (n) |
Afgezien van deel 1 en zero ken ik de spellen ook.
Ik vond de film ook best leuk. Vooral het einde, nou ja, bijna einde, als ze het over dat N-project hebben vond ik wel cool. |
Citaat:
Stiekem vind ik deze film wel aardig http://members.lycos.nl/anonymousjohn/emot-ninja.gif |
SCHIJT FILM!! ... het einde is waaaardeloos ... het ziet er allemaal te nep uit... waneer leren ze nou is dat ze van games geen films moeten maken
|
Mortal Kombat 1 en 2 waren anders grote humor en om de lompheid van Street fighter kon ik ook goed lachen.
Mario Brothers was ook wel een geinige film die bijna niemand hier zal kennen denk ik, maar die ook geen zak met het spel te maken had. |
Citaat:
|
nou ik vond m wel goed... goeie special effects... vooral als die gozer in vierkantjes word 'gehakt' :D
super (y) |
Ja, de zombies waren ook best wel geinig, vooral zo´n gast die je als 1 van de eersten ziet met dat halve gezicht. Of bij dat ondergelopen kantoor waarbij die vrouw opeens de ogen open doet. Je weet al ver van te voren dat ze dat gaat doen, maar het gaat zo snel dat je toch wel schrikt.
|
Een paar sterke scenes.
Voor de rest niets bijzonders..... Aanvankelijk zou regisseur George Romero (Dawn of the Dead) voor Resident Evil het script en de regie verzorgen maar vanwege creatieve meningsverschillen verliet hij de productie. Als hij de film toch had geregisseerd zou naar mijn mening alles er anders uit hebben gezien. |
Citaat:
|
*Ik vond alleen die scene leuk met die laser-stralen :D *
|
Citaat:
Met "er anders uit hebben gezien" bedoel ik dat de film veel beter had kunnen zijn. Lijkt me logisch.... |
Ik vond t echt een slechte film. Was t trouwens ook...
|
Citaat:
dat vind ik et enigste leuke stukje. Maar ik vind et in GhostShip veeeeel beter met dat touw door al die mensen :D . Net als in 13 ghosts/13th ghost (?) die vent door et glas = Fantastisch :p . Verder hou ik niet echt van bloederige taferelen, niet boeiend. |
Kutfilm
|
het is wel een film om de avond mee door te komen, maar niet echt dat je zegt van wow :)
en ja die re-chick is wel lekker |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is nou echt een film die me zo fout lijkt....
(misschien komt het omdat ik niet van dat soort films hou :D ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:02. |