![]() |
welke leeftijd
op welke leeftijd hebben jullie voor het eerst geblowd..
ik zelf was 13... maar ik ben niet echt verslaafd. af en toe kan toch geen wkaad of wel soms??? |
echt smoken toen ik 14 was ofzo, ervoor wel eens een trekje gehad maar meer niet..
het is makkelijk om te zeggen dat af en toe geen kwaad kan maar er is altijd kans dat je het vaker gaat doen |
oke da tis waar..
maar als ik geen zin heb dan kan ik wel gewoon nee zeggen, dan is het toch nog niet te erg of wel |
Citaat:
|
nou bij mij wle hoor..
als ik nee zeg is het gewoon nee ik laat me niet door bv. en groep beinvloeden ofzo... |
good 4 u... k ben begonnen op mn 12e of 13e ofzow, toen elke dag, nu met mate... meestal... af en toe... :$
maar ik rook niet;) |
ik blow af ent oe
en rook af en toe maar ben niet verslaafd aan roken, aan blowen kan je volgens mij niet verslaafd worden.. wel dat je er zin in hebt ofzo, maa rniet echt verslaafd zijn |
niettes
|
Ik was 14, of nét 15..
|
14 of 15 ofzo....
|
geloof space cake voor het eerst toen ik 14 was en blowen 15 ofzo.... blow af en toe niet vet vaak
|
Begin van dit schooljaar, paar keer geblowed (7 keer). En nu een vaporizer gebouwd, 5 dagen achter elkaar heel erg stoned geweest en nu weer gestopt voor de rest van dit trimester.
|
14 of 15 ofso.. en dr is zeker niks mis mee om af en toe te doen!
|
17.
|
oke, dan ben ik gelukkig niet de enige die er zo voer denkt..
blowen is othc lekker en slecht is het niet je kutn beter blowen dan zuipen alcohol is slechter, en je hebt meer nodig om je anders te voelen blowen is beter en je hebt daar niet oz veelv an nodig om je anders te voelen |
me eerse jointje, toen wask denk ik...14/15
|
wie moestr hoesten bij hun eerste joint/shotje???
ik bij geen van beide... |
hey..wat is nou eigenlijk de nut van deze topic ? die moest hoesten, nou ikke niet. Die was zoo oud ik veel jonger :rolleyes:
|
ik snpa je antwoord niet
die was zo oud ik veel jonger what the hell bedoel je daarmee??? |
Citaat:
|
magk toch wel vraguh of niet soms
|
Citaat:
|
jawel hoor ;) :) :rolleyes:
|
16 blowde ik op regelmatige basis en met mn eerste shot dacht ik dat ik dood ging
was dat niet even interessant |
ahahha
over dat doodgaan ken ik nog iemand.. maar is het ook vaka dat als je begint met blowen, dat je steeds verder gaat naar de harddrugs???? |
Citaat:
Ik leg helaas elke avond wat poeder onder de neus en een spuit in m'n arm, :(. |
nou 1 ding is voor mij supercker
nooit geen spuiten, want daar ben ik bang van oke een piercing laa tik zo zetten maar voor de griepprik schijt ik als de tering de laatste keer moesten ze mij met 4 man vasthouden om ff een spuitje te geven dus zover zal het met mij niet gaan denk wak wel heb gehoord, is dat snuiven tering erg brand in je neus is da zow??? |
Citaat:
|
ze zeggen dat dan je kraakbeen weggaat
is da wok zow dan??? |
Citaat:
|
lijkt me eingelijk wle geinig
kan je je neus dubbvelvouwen :D lijkt me echt lwe melig maja das mijn mening |
Citaat:
|
Citaat:
ga jij je op je 13e nou maar ff lekker met andere dingen bezighouden ofzo |
Citaat:
|
op mijn 13e hou ik me dus hier mee bezig :D
|
Citaat:
|
de meeste jongens met scooter zitten in de 4de :rolleyes:
enw ee tik veel of die mij flex vinden ik ga zo met 'mijn' vrienden om en watr de andere dan van mij vinden intereseert me geen reet |
was ik net 14 geworden....
en t kan geen kwaad als je 1 x in de maand blowt :) |
15, maar ik blow nu niet meer. :)
|
waarom ben je gestopt dan???
of is da prive redenen |
Na mij eerste shot wou ik der meteen nog 1 :D En ik had nog geluk ook.. mijn maat vroeg of ie mijn pure pipe ff mocht probere en toen kreeg ik zijn joint.. nu had ie et echt kut verkruimeld. En ik neem zow grote trek.. in 1 keer zoown brok wiet :D Bam.. damn wat is dat lekker :D
|
Ach ach ach, en allemaal nog zo jong. Ben je nog eerder dood.
Ik heb diep medelijden met allen die geen weerstand konden bieden aan de gifgassen van de maatschappij en nu een langzame pijnlijke vroege dood zullen sterven. Het leven is hard. *giert van het lachen* *ik vond deze reactie wel weer geslaagd* |
Citaat:
|
15 lentez
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hALLO PEOPLE, IK HEB NET VETTE PADDO'S OP EN ZIT LEKKER IN DE TRIP.... BLOWEN IS COOL
LATEX |
Citaat:
|
14
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44. |