![]() |
amsterdam
ik ga verhuizen naar amsterdam..
wie hier wonen in a'dam en hoe vinden jullie het hier? waar is het leuk om uit te gaan?(rock,trance plaatsen) weet niet of dit onder lifestyle kan? verplaats het anders:S |
ik woon er momenteel even niet, binnenkort weer wel.
Het is leuk om in a'dam te wonen. Uitgaan in Melkweg en Paradiso is leuk, als je van trance houdt moet je denk ik naar de powerzone oid. Verder moet je gewoon alles uitproberen! Veel plezier! |
Uitgaan in amsterdam is lang niet zo denderend alsdat iedereen altijd denkt..
Maar er zijn wel gewelige (goa)trance en tekno feesten :) |
ik woon in amsterdam en ga vaak uit in vrankrijk korsakoff melkweg paradiso en naar medusa en nog andere vage evenementjes
|
Citaat:
|
In de Amp studio's en de powerzone zijn wel vaak goede feesten, verder moet je een beetje de "underground scene" leren kennen. Paradiso en Melkweg zijn ook wel leuk.. en in de vrankrijk heb je goedkoop bier etc... :D
|
heb je nog een plaatsje over in je woning dan woon ik er ook :D
serieus bedoeld btw, weet iemand nog een kamer |
Citaat:
een vriendin van me heeft een leuke studentenkamer gekregen met eigen badkamer enzow hier vlakbij de stad ongeveer... |
in amsterdam heb je wel heel veel gezellige cafetjes :)
|
amsterdam is doop
|
woon je nu in r'dam?
|
Citaat:
|
Citaat:
Was je toevallig ook bij RHCP? |
melkweg is altijd wel leuk vind ik, verder ben ik er niet zo bekend
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hm.. zijn er echt Tekno feesten in Amsterdam? :eek: Dat wist ik helemaal niet :o dacht dat teknofeesten meestal enorm afgelegen waren.. :) |
Citaat:
|
ik woon in amsterdam, tja ik weet niet waar jij vandaan komt maar na 10 jaar in friesland is het voor mij vrij ideaal.
uitgaan viel zwaar tegen, vanwege de belachelijke sluitingstijden ed, dat was zelfs in het fryse niet zo. |
Citaat:
Maar goa is er idd. wel veel in a'dam das leuk :):): |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
tis net zo'n loopauto met gaten in de onderkant :p maar kanniet --> geen geld :( Geen tekno voor maartje :( |
in hilversum zijn zo nu en dan wel teknofeesjes (y):d
|
ik houdt niet echt van techno:S
ga alleen wanneer ik meegesleept wordt:P... kent iemand hier rock/zachttrance places in a'dam ? |
Citaat:
tekno met de grote k (geen techno dus) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je kan altijd naar de hoertjes gaan zwaaien op de wallen (y)
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:28. |