![]() |
Té natte jongen...
Ja, wat zal ik zeggen...
Ik ben een jongen die zich nogal stoort aan z'n eigen lichaam. Als m'n vriendin alleen al met mij kúst dan loopt het voorvocht al uit m'n penis. Dat is bijzonder irritant, want ten eerste wil ik niet eens altijd sex als ik met haar aan het zoenen ben, en ten tweede, wat moet ik met dat vocht?! Soms is het zelfs zo erg dat 't vocht een natte plek in m'n broek veroorzaakt. Het lukt me niet dit tegen te gaan. Ik denk niet dat ik nog nader hoef te vertellen hoe het is als we bezig zijn met 't voorspel!! Hebben meer jongens hier last van? En is er iets aan te doen?? Ik ben ten einde raad! Wat te doen? PS. het is 100% voorvocht! |
Dat is inderdaad een vervelent geval.
Ik heb ook eens gehad dat ik zoiets had maar dat was dan gelukkig ook de enige keer. Reacties afwachten dan maar... |
Je bent gewoon een geile beer :D
Nee serieus, ik weet niet wat je eraan kunt doen. Het is overigens hartstikke natuurlijk, maar of er ook een (medische) oplossing voor is...? Vraag 'ns aan je huisarts anders. |
Mijn vriend had het, zeker in het begin, ook altijd. Droogt wel weer op hoor. Ik vond het zelfs een sport om hem zo nat mogelijk te maken. En bovendien is voorvocht het allerbeste glijmiddel.
Nu we wat langer bij elkaar zijn, en meer aan elkaar gewend (het nieuwe en spannende is er wat af, en we wonen samen, dus we kunnen het altijd doen als we willen,) heeft hij wat minder last van nattigheid. |
'k denk niet dat het met de tijd minder wordt!
Ik heb mijn vriendin al....bijna 3 jaar :( |
Het is volkomen normaal.. ene jongen heeft bij heel sterke opwinding misschien net 1 druppel voorvocht bij de ander is het alsof er een slak door zijn onderbroek heeft gekropen na een beetje zoenen.
Niets om je zorgen over te maken.. als het vervelend wordt kan je misschien zakdoekje in je broek doen ofsow. |
hihi ... ja ik heb er ook wel eens last van .. bijzonder lastig en soms ook genant .. komt zo overgeil over vind ik altijd :)
maar nee .. niks aan te doen .. een kurk erin doen ofzo ? :) |
iej lijk me lastig ja
|
K heb daar ook last van wel in mindere mate maar t blijft lastig, geeft altijd troep enzo :(
|
da's klote idd :(
|
Mjah mijn vriend heeft ook nogal vrij veel voorvocht
maar ik kan me er niet echt aan storen... ja tenzij hij mij er helemaal onder smeert... dat vind ik minder fijn :p |
Citaat:
Maar zakdoekjes en handoeken vind ik dus nix...ik zocht eigenlijk meer naar een soort actie om van die hele lichamelijke reactie af te komen...maar dat is er dus blijkbaar niet echt! Jammer! dat wordt idd een kurk zoeken.... |
Jamaar zolang jij je bocer nog aan hebt
druipt het niet over haar buik/been/oid neem ik aan? |
Citaat:
|
Citaat:
Het is volstrekt normaal en misschien vervelend. Je kan het waarschijnlijk niet stoppen, maar wel weghalen of zakdoekje eromheen doen ofsow.. Er zijn trouwens genoeg mensen die het wel geil vinden en je gooit een onderbroek toch gewoon in de was? Til er niet te zwaar aan. |
je snikkel afbinden :D
|
Citaat:
Bij je geboorte hadden ze jouw moeten afbinden! Volentieri |
Citaat:
@de overbuurman: vraag om advies bij je huisarts ofzo. |
Ik denk dat je je er gewoon niet veel van aan moet trekken... het is alleen maar handig bij sex en masturbatie, doordat 't als glijmiddel werkt, en zoals al gezegd werd, je onderbroek gooi je wel weer in de was. Na de sex kun je even gaan douchen oid, dan is 't allemaal weg, douchen na de sex is hoe dan ook een goede gewoonte... en als je dan naast 'r wil liggen, trek je een schone boxer aan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Afschuwelijk wat een gruwel
|
gos :(
|
Citaat:
|
Citaat: