![]() |
waarom??
ze hoort er niet egt bij,
tenminste, dat denkt zij. wij vinden haar zuper aarig, en dat vinden wij rechtvaardig. met haar problemen gaat ze naar mij toe, ze slaapt te weinig, ze is moe. ze hoort er niet echt bij. ze is nooit echt heel blij. ze voelt zich een buitenbeentje, ze staat noooit in haar eentje.. waarom voelt ze zich zo? ze wil nooit op de foto. voelt zich te dik, voelt zich niet goed, ze weet niet meer wat ze doen moet. ze komt met haar problemen bij mij, nee, ik word ook nie echt blij. ze klaagt maar raak, denkt niet hoe ik het heb, maar wat moet ik doen? ik voel me een vlek. ze haat zichzelf, dat is echt niet normaal, ze voelt zich alsof ze wordt gezet, voor paal. ze heeft al 1,5 jaar geen vriendje meer gehad, en heeft daar lang over liggen piekeren in bad. ze denkt dat ze nooit verkering zal krijgen, om haar gevoelens weg te halen is ze kralen gaan rijgen. nu ga ik met 4 anderen een ring halen voor ons verbond, het voelt aan als het aansteken van een lont. want je weet nooit hoe zij zal reageren, nee, we zullen het ook nie kunnen leren.. ik hoop dat het snel weer beter met haar zal gaan, en niet dat ze gaat denken, ging ik er maar aan.. |
Mja, vind hem niet goed...
Loopt niet lekker en veel gedwongen rijm. sorry :o |
Citaat:
xxxxx |
Een beetje overdreven gerijmt...Net of de zinnnen moeten rijmen...
Een gedicht met iets minder rijm kan ook heel mooi zijn ;) Probeer het eens... Ennem volgende keer eerst even in word typen, spellings controle aan, en dan toevoegen, er zitten nogal wat taalfoutjes in... Of zit je gewoon veel op msn? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:47. |