![]() |
nieuwe pokemon voor gba
ik heb sapphire gehaald :) wel leuk, maar lijkt teveel op de oude..
wie heeft hem nog meer? |
ik niet, niet echt van plan ook
|
Als ik hem ergens kan downloaden, met de gbc versie heb ik me samen met een emulator ook erg goed vermaakt.
|
Nog nieuwe beesies eigelijk?
|
meer dan 100 nieuwen dit keer :)
k heb de game binnen 24 uur uitgespeeld op emulator. okay niet alle PKMN... DUH. maar wel league :) |
Zit er deze keer es een verhaal aan? Of is et nogsteeds hersenloos beessies vangen en knokken?
|
Waar heb je hem dan gehaalt? Hij is hier toch nog niet uit? Iig krijg ik hem ook van de week (de rode versie). :o :D
|
D@mien; mwo. niet echt een verhaal. mjah. badges verzamelen. en je moet team magma/aqua steeds verslaan, en dan krijg je soms weer een opdracht wat je moet doen
|
hmm is de Engelse versie al uit..
ff downloaden dan maar :) *me was helemaal verslaafd aan pokemon blauw op de gb* |
Citaat:
|
Pokemon voor de gameboy is duidelijk wel verslavend!!
(Zo irri als je kleine broertje je hele Pokemon team dat op lvl 90 zit weghaald :mad: ) |
Ik moet hem ook nog een keer importeren, het lijkt me best een leuk spel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(ik ga in April op zoek naar de nieuwe Golden sun, de releasedatum in de VS is namelijk 17 April) |
Citaat:
|
Citaat:
en download speed is wel beetje sloom. maar dat is et waard ;) |
Er zit ook zoŽn 386 pokemon patch voor Saphire bij. Moet ik die gewoon in dezelfde directory zetten en klaar is kees :confused:
|
Citaat:
|
Waarom een emulator. Het is toch tien keer leuker om dat spel gewoon op je GBA te spelen.
|
Emulator is sneller, makkelijker en meer saven, GRATIS.
Er zijn zoveel spellen die ik wil doen. Aangezien ik het geld niet heb om ze allemaal te kopen, moet ik ze dan maar helemaal nooit van mijn leven spelen? (dit is retorisch, ik weet nu al dat een genoeg JA zullen zeggen) Plus dat je met een crack, als het goed is tenminste, alle beestjes kunt vangen in 1 cartridge. |
check dit maar ff
http://www.ciudadfutura.com/nintendo...ba/PQR/p.html# het password voor het openen dat er staat is incorrect er moet nog een / achter |
Dat is een illegale link en dat mag hier niet.
Waarom denk je dat ik eerst vroeg of iemand het me kon pmŽen? (Ja, ik heb hem nu wel) |
Citaat:
|
Of je zet het gewoon op een schijfje ;)
|
Hmz alle versies die ik van Kazaa haal zijn allemaal Japans :(
Iemand tips? |
Weet iemand trouwens hoe die abilities die die beestjes hebben werken?
En weet iemand wat je met Ralts moet? Hijft heeft alleen growl en vor het gevecht begint doet ie ook nog iets. |
die versie die gepost is zuigt aars. allemaal japanse tekens, en tussen door wat verdwaalde engelse zinnen
|
Uhm ja, als ik zo een beetje naar het spel kijk vinnik ut niezzo bijzonder, k bedoel Golden Sun is tien keer mooier, misschien is het verhaal wat langer/beter ofsow.
Maja k ga het toch maar weer uit spelen |
Golden sun IS gewoon beter, maar dat kan je niet eindeloos blijven spelen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het spel wel vrij donker vond.
Weet iemand of je ook de mogelijkheid hebt om de klok weer te veranderen ivm met zomertijd (gaat morgen in geloof ik)? Ik heb hem maar op zomertijd ingesteld, leek me nu het handigste. Bij Gold/silver kon je het veranderen door met je moeder te praten, maar hiet scheint dat niet te werken. :( |
probeer de klok eens op je kamer
(jah Darvan heeft hem oowk :o :cool: ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat voor mafkees vergelijkt nu dan weer GS en PA :confused:
|
Ik vind nog steeds wel geinig spelletje eigenlijk.
Weet iemand wanneer Mudkip nou eindelijk es evolueert? :o |
Bij 13 of 14 denk ik.
Hebben jullie het btw ook zo dat het niet uit maakt wat de tijd i, maar dat het de hele tijd licht is? Enne Vampfreak. Die 386 patch moet je hetzelfde noemen als de pokemon sapphire file maar ipv .gba moet er .ips achter staan. En bij de emulator moet je bij options-->Emultor-->Automatic ips patching ervoor zorgen dat er een vinkje staat. Heeft nu 2 beginpokemon :o En, is het ook zo bij jullie dat er een heleboel pokemon niet in de pokedex komen te staan? Bijvoorbeeld de Nidorans, Cyndaquill etc? |
Ik snap nu waarom die pokemon niet in de dex staan. Ze horen namelijk helemaal niet gevangen te kunnen worden. Van de 386 kun je er maar 200 vangen. De andere kun je misschien zien bij trainers, maar zonder rom+patch kun je ze helaas nooit krijgen.
Weet iemand trouwens hoe je pokemon van box naar box kunt verplaatsen? En dan bedoel ik niet met eerst Withdraw doen en dan Deposit, maar gewoon zonder het boxscherm te verlaten. Bij Gold/Silver/Chrystal kon dit namelijk wel. |
Kan ook, het is die 3e optie. (weet even niet hoe het heet)
Volgens mij kan je in deze maar iets van 200 pokemon totaal hebben en niet alle pokemon die er bestaan. (was het maar waar, ze hebben de vervelnde pokemon uit de oude versies gehaald en de gene die ik fijn vond zijn weg :( ) Bij mij komen wel al de pokemon erin, maar ik heb dan ook het orginele spel in mijn gba :p Zal wel een foutje in de gedownloade versie zijn. |
Neuh, download is precies hetzelfde als origineel. Alleen met origineel kun je niet alles vangen.
Rom+patch wel. Ga jij maar beginnen met Treecko en dan Torchik vangen of anders Cyndaquil :p Maar als je het origineel hebt is het legaal om de rom te downloaden. :o Alleen de patch is dan weer illegaal. |
kheb rubi op emulator, lijkt erg op de vorige, verhaal is ook het zelfde, op team magma na
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:52. |