![]() |
Zou jij meer dan 6 maanden zonder sex kunnen?
Stel je hebt een vriend/vriendin, maar op 1 of andere manier kunnen jullie geen sex hebben, dit duurt nu al langer dan 6 maanden en je hebt nog steeds geen sex met elkaar,(het probleem waar het door kom kan verschillende oorzaken hebben) waar zou jij voor kiezen:
Poll: 6 maanden geen sex wat doe je? [*] Vreemdgaan [*] uit maken [*] dan maar geen sex [*] iets anders Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen :7 http://www.dubbelf.com/poll/img.php?...=7096&var=.png Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com ik zou kiezen voor: Ik hou van haar dus ga ik niet vreemd maar ook zou ik kiezen voor helemaal geen sex tot het probleem opgelost zou zijn, want een klein beetje sex kan nooit je wilt altijd meer. Kies je iets anders? tell me |
Ik zou weer beste vriendinnen worden met mijn rechterhand...
|
Ik vind 1 dag al zo moeilijk ;)
|
dan maar geen sex, tja dan is t makkelijk, ik kan ook op andere manieren aan mijn trekken komen
|
Citaat:
|
Ik heb al 16 jar geen sex gehad, dus 6 maand kan dr ook nog wel bij :D
|
Wij hebben het ook een half jaar niet kunnen doen, hij zat op een ander continent. Na een maand janken, en dan heb je dus al helemaal geen zin in sex, ga je elkaar hete brieven schrijven en masturberen.
En als je elkaar dan weer in de armen kunt vallen, ik heb letterlijk liggen huilen van geluk. Hij schrok zich rot, eerst heftige sex en daarna gaat ze liggen janken, maar dat was dus van blijdschap en opluchting. Ik heb het nog wel eens, echt pal na het klaarkomen, als we liggen uit te puffen, dan worden de emoties plotseling teveel. Dan droogt hij mijn tranen met zijn oorschelp. Hij zit dan namelijk nog in me, ligt met zijn gezicht pal naast het mijne, en dan ga ik in zijn oor liggen snotteren. hij heeft gelukkig heel zachte oortjes. |
ik zit bijna op 3 jaar :S
maarja geen vriendin dus het maakt niet uit :D |
Citaat:
Hij is zelfs nog zuiver op 100 meter, en dat voor een gewoon 9mm pistool, met een standaard loop. En niet getuned ofzo, hij is gewoon perfect. Zo perfect dat het model al sinds 1959 onovertroffen is. Ik heb hem zaterdag even vast mogen houden, hmmm. Hij past gewoon perfect in je hand, grip is automatisch goed! Het gewicht is lekker, goed uitgebalanceerd, ik kan bijna niet wachten. |
OMG!!:eek: Zés maanden??! Zes dàgen hou ik al bijna niet vol! Als mijn vriend door medische redenen geen seks meer zou kunnen hebben, zou ik niet vreemdgaan, maar als hij gewoon zes maanden geen zin zou hebben denk ik dat hij pech had. Dan ging ik het namelijk ergens anders zoeken.
|
ik heb dan maar geen sex gestemd
Zowiezo wil ik toch geen ander en 6 maandjes naja.. |
Dan maar geen sex
tenzij hij gewoon geen zin zou hebben zonder verdere goede reden, dan zou ik denk ik nogal ruzieïg worden, wat misschien tot uitmaken zou kunnen leiden |
Ik heb al 16 jaar en 1 maand geen sex dus lijkt me niet zo moeilijk :D
En met een vriend(in) ook niet, want die moet toch de komende 3 jaar celibatair voor mij zijn. |
als hij een erg goede reden hiervoor heeft, dan maar geen seks. maarrrr.. anders zou ik eens een heel goed gesprek met hem gaan voeren
|
uitmaken, sex is een belangrijk onderdeel binnen een relatie.. het is een uiting van liefde en schept een intieme vertrouwingsband..
|
27 jaar is me ook gelukt. Een half jaar is dan dus een eitje :cool:
|
Ik zou het in ieder geval niet uitmaken, maar in plaats daarvan genoegen nemen met masturberen.
|
dan maar een speelgoedje kopen en het zelf doen
wat zit er anders op?! :confused: |
mijn vriendin gaat eind mei ofzow 5 maanden op stage in buitenland, en dan nog zon uitgaansplaats ook
ik weet niet wat ik moet doen.. ik vetrouw haar wel, maar al die jongens daar niet ;) en dan kan ik r 5 maanden niet zien.. dus 5 maanden geen sex.. maar uitmaken ? nah denk ik niet |
Dan maar geen sex. Zo lang er maar wel intimiteit is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het ligt eraan, bij een nieuwe relatie kan ik prima de eerste 6 maand wachten, maar als we al regelmatig seks hebben gehad zou ik niet meer zonder kunnen :o
Het is wel ven het een en ander afhankelijk, als het medisch is misschien wel, maar als ze geen zin heeft oid maak ik een eind aan de relatie, simpelweg omdat ik, niet arrogant bedoelt maar het komt ongetwijfeld wel zo over, mijn seks zonder enige twijfel ook wel ergens anders kan krijgen, maar ik principieel tegen vreemdgaan ben en seks hoort in een relatie in elk geval als je het al deed, dan is het een vertrouwenskwestie en je helemaal goed kunnen voelen bij elkaar :o |
Op mijn leeftijd is de wens naar seks zeer reëel.
Als ze na 3 maanden nog niet wil neuken, is het waarschijnlijk dat ze één-of-andere psychische stoornis heeft. Of haar karakter is zo dat het helemaal niet bij mij past. Seks is bij mij essentieel voor een goede relatie. Ergo: ik ga geen relatie aan met mensen waarbij geen uitzicht is op een normaal seksleven (ik vraag niets bijzonders). Dat betekent niet dat ik de eerste dag met ze naar bed wil, maar er moet wel op redelijk termijn (maximaal 2 maanden) een goed seksleven zijn opgebouwd. Is dat er niet, zie ik weinig heil in de relatie en verbreek ik het. |
Citaat:
maar 5 maanden zonder vriendje, tussen allemaal jongens, waarvan er vast wel een hoop goed uitzien, geeft meer kans op vreemdgaan dan op een onbewoond eiland he ? ik vertrouw r wel hoor.. maar het idee vind ik gewoon minder |
Citaat:
Ik zou misschien ook wel zo reageren ja.. Als er geen goede reden voor is dat hij geen zin heeft zou ik het ook niet kunnen verdragen en gaan zeuren totdat ik meer weet.. en idd het allerlaatste zou zijn het uitmaken.. het is wel verdomd lang hoor.. 6 mnd.. maar ok als het echt niet "kan" en je bent super verliefd.. dan maar even geen |
Vreemdgaan. Want dat mag gewoon in onze relatie. HA!
|
Citaat:
|
Masturberen en verder geen seks.
|
ben al 15,5 jaar zonder.. kweet toch niet wat ik mis ;)
|
no sex...
appeltje eitje... |
Citaat:
*in-de-rug-steek-actie* |
Het is van mn geboorte tot mn 13de gelukt, dus ja :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zolang er bier is.
|
Citaat:
ik ben uitgenodigd door haar, voor een weekendje in een bungalow in brabant en ik heb nee gezegd... HA! ik heb dr ff geen zin in... walgelijke op sex beluste mensjes... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26. |