![]() |
Billy Joel - For the longest time
Hej, jullie daar
Download dit nummer eens. dat roeleert, bijna acappella, met een koortje op de achtergrond, inclusief de 'papapa', stralen een jarern 60 sfeer uit, maar wel een ontzettned lekkere melodie en gewoon prachtig nummer. Old school:P Laat me weten wat je ervan vindt. |
billy joel ruleerd sowieso :) nummers als the pianoman en she's always a woman zijn ook supercool
|
Jongens!
down dat nummer nu eens! |
ik heb de laternpoll versie...
|
Whooooooohohoho for the longest time :cool:
|
Ik heb ook de Laternpoll versie :cool:
|
laternpoll is gewoon fakking vet!!!
|
Ik ken dat nummer al heel lang. Toen ik 7 was ofzo was het echt mijn lievelingsnummer :D . Ik luister hem nu nog wel eens, idd het koortje op de achtergrond is echt geweldig. Maar hij heeft nog veel meer goeie nummers gemaakt, zijn versie van uptown girl vind ik ook leuker dan die van westlife (klinkt praktisch hetzelfde maar toch).
|
Citaat:
IK KEN BILLY JOEL WEL . En elke idioot hier ook wel. Het ging om dit nummer :P |
Dees nie zo vet, alleen The Root Beer Rag is zwaaaaar relax, alleen piano muziek, met band erachter, zwaaaaar relax zoals ik eerder erges al zei :P
|
Citaat:
In mijn topics word niet zo'n mongolentaaltje gebruikt. Deze is niet zo vet, alleen The root beer rag is zwaar relaxed, alleen piano muziek, met band erachter. Zwaar relaxed zoals ik eerder ergens al zei:P Is het. Deze keer vergeef ik het je. Volgende keer schop ik je kop eraf. |
Citaat:
Billy Joel is gewoon goed. :) Zeer goed! |
Citaat:
|
Citaat:
Overigens is 't een prachtig nummer. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54. |