![]() |
Navelpiercing
Hoi, hoi allen
Ik wil binnenkort een navelpiercing laten zetten, maar wat is het verschil tussen een staafje en een ring (behalve de vorm dan :D ) |
|
Ik vind een navelpiercing echt bah en 'tis niet echt gothicverantwoord, dus tja dan houdt 't op.
maar da's mijn mening :rolleyes: |
een 'gothic' met navelpiercing kan tegenworodig..
zeker als ze tmf kijken! de zogemaande breezer-giths |
Citaat:
Fuck zeg, kdacht 't al.. McLaren leest de Tina :eek: |
nix :) van dikte enzo zijn de allebei hetzelfde
alleen het ringetje is rond en het staafje niet :p |
he ik lees ook Tina! 'ow jee wat nou' is een geniale rubriek
|
Citaat:
Ik denk dat ze wat praktischer informatie wil over de eigenschapen van ringetje dan wel staafje die juist met die vorm samenhangen. Ik heb ooit een ringetje gehad, en dat scheurde steeds uit als ik me uitrekte. Ik heb een te klein naveltje, te weinig vet op mijn buik, dus een staafje zou geschikter geweest zijn. Meer rekruimte. Maar ik wilde niet nog een keer die prik verdragen. Jezus, dat was erg. Ik ga nog liever naar de tandarts. |
Citaat:
ik zit met een probleem. Ik heb al 3 weken een vriendje, hij zit samen met mij in de eerste klas. Ik durf hem niet te zoenen, want ik ben bang dat mijn ouders er achter komen. Help, wat moet ik doen??? Een radeloosje meisje van 13 |
tina is vet, kga altijd voor de brievebus ligge. o jee wat nou is echt de beste uitvinding :confused:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10. |