![]() |
[Tekening] Eowyn
http://www.onetwofree.nl/gallery/Arw...ning_Eowyn.jpg
Dit is een vroeg probeerseltje van Eowyn. Het is een heel klein tekeningetje, maybe 5 bij 10 cm, maar ik wil er een grotere van maken. Ik vroeg me af wat ervan vinden en of ik überhaupt wel een grotere zou moeten maken... |
Eowyn :confused:
|
Citaat:
http://www.ringfaq.com/img/eowyn.jpg |
Lijkt wel een klein beetje.
|
Ik vind hem een beetje simpel(maar das logisch bij een probeersel :D ) wel schattig :)
|
haha ik heb nu ff wat beter gekeken en ik heb exact dezelfde foto als de tekening . Kmoet wat beter opletten voortaan :o wat ben ik onderbewust toch goed bezig. (y) :p
|
Citaat:
je kan dingen imo altijd wel uitwerken. dingen kunnen dan echt en hele andere kant opgaan. soms. |
ik vind haar ook schattig :) haar armpjes zijn wel een beetje dun, vooral die linker, dus dat moet je misschien even aanpassen. verder zou je wat donkerdere lijnen kunnen gebruiken en wat meer schaduwen... het is maar een suggestie :)
|
Thnx voor de reacties.
Ik zal 'm es verder gaan uitwerken. Dat linker arm klopt idd niet en het gezicht ook niet, maar dat komt denk ik ook doordat ik geen voorbeeld had tijdens het tekenen. Ik had de foto al zo vaak gezien dat ik wel wist hoe die eruit zag, alleen van 't gezicht wist ik dat dus niet echt... En omdat 't een schetsje is zit er dus geen schaduw en zo in... Ik hoop dat dat bij de grote versie wel gaat lukken... |
- armen zijn meestal breder
- dat achterste armpje knapt nu al als je er tegen blaast - een schouder is niet zomaar een rond streepje - en last but not least: mensen hebben diepte, en bestaan uit schaduwen. het enige dat een zwart shirt een realistisch zwart shirt maakt, is dat er ook lichtere plekken op zitten, en zelfs bij zwart, schaduwen bestaan. |
idd, een klein beetje simpel. Iets meer details is niet erg... :)
|
het is te simpel, te plat en te kinderlijk. of maak het natuurgetrouw of doe iets compleet anders. dit zijn lijnen en inkleuringen, bovendien is de anatomie ook niet correct
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:03. |