![]() |
Utopia: Age of Dreams
Vanochtend is er een nieuwe ronde van start gegaan, de Age of Dreams, het spel begin officieel pas over een kleine 40 uur, dus voor wie zich wil inschrijven:
http://games.swirve.com/utopia/ Bespreek hier alles over de nieuwe age: changes, strats, pluspunten. minpunten... hoe het straks gaat :) |
Nee verleid me niet :mad:
:p |
|
zijn er al veranderingen bekend?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het ziet er naar uit dat Avians en Faeries flink verbeterd zijn, dat mocht natuurlijk ook wel, maar nu kan ik ook overwegen een van beide te nemen... Denk dat ik Faery t/m ga, maar Avian maakt ook nog een kans...
|
Heren, onze koning heeft wegens privé omstandigheden zijn account moeten opgeven... en heeft mij verzocht een waardige vervanger te zoeken... dus heb je een paar ages gespeeld, zit je bijv. nu vast in een n00b ghetto en wil je een plekje in een redelijk georganiseerde troep... (redelijk omdat we nog ff een nw koning moeten hebben)op de BF!!... pm me dan maar ff... (wel snel aub :) )
|
Hehe als ik ooit weer ga traden dan wil ik m'n eigen account in RIP terug. Maar in principe ben ik tegen traden... ik ga deze age op BF Avian/Shepherd :)
|
Undead - Warrior
|
Nja 't is niet echt een trade, gewoon een vacature... :>
|
Ik heb nog maar 1 age gespeeld, dus zal wel niet in aanmerking komen ;) :p
Dus aan mij heb je helaas niets, succes. |
Ik heb wel veel ages gespeeld, maar wordt nooit echt heel groot (kan ook komen omdat ik nooit een hele age door heb kunnen spelen :D).
Iig, ik speel deze age human sage, iemand tips? |
Uiteindelijk elf mystic, aangezien er geen enkele elf was, en iedereen dat toch erg graag wou, heb ik me maar opgeoffert...
|
Ghehe, dat word leuk! :D
|
Human shepherd, we gaan eerst voor honor, als we daar veel van hebben gaan we door voor networth :)
|
Citaat:
|
Het is dan misschien vroeg, en maar heel even, maar we zijn nu wel the most honorable kingdom van ons eiland :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
*is toch overgehaald* |
Als 't wèèr zo'n gekut gaat worden met die servers hou ik 't voor gezien. Sorry hoor, maar de helft van de tijd kun je d'r niet op komen omdat ze een wazige servermigratie doen (eeh, Mehul, waarom in 't begin van een nieuwe age?! Laat de age dan een paar dagen later beginnen!) en de andere helft van de tijd kom je d'r niet op vanwege DoS-attacks. Bah.
|
Citaat:
En ik baal grote tijd van die servers (n) |
Citaat:
|
Ik ga gewoon met 400 defspecs OOP komen (ben wat later begonnen) doordat ik nou al bijna 24 uur niet in kan loggen :(
lekker eerlijk... |
Ons hostile target is ook zo lekker aangepakt :D
OOP hebben we ze op dag 1 van zo'n 1500 overtollige acres verlost en iedereen die OOP kwam kreeg meteen een meteor showers. Ze vertrouwden daarnaast nogal op hun soldaten voor defence. Omdat iedereen in mijn kingdom met minstens 200 dieven OOP kwam waren ze daar ook vrij vlot vanaf. Uiteindelijk kregen we een heel zielig briefje van hun king dat ze allemaal niet hebben in kunnen loggen en dat ze daarom maar voor soldiers als defence gingen. Tot overmaat van ramp voor onze tegenstanders werd er op de tweede dag door nog een kingdom hostile gedeclared. Omdat ze niet zitten te wachten op een war met een kingdom waar iedereen 25% barracks, 15% hospitals en 20% watchtowers heeft doen ze maar helemaal niks :) |
Ik ben binnen gekomen :cool:
Geexplored, gebouwd, en getrained... eindelijk, na een dag lang proberen :( |
Citaat:
|
Met nog 15 uur protection te gaan eindelijk 1200 defspecs kunnen trainen. Verder niks: geen spells, geen forum, maargoed. Heb nu veel te veel geld, 0 thieves OOP, en een te lage DPA. En kan mn KD niet normaal leren kennen.
Cool spel :( |
Citaat:
en 't suckt... afentoe kom ik er 3 pages op, ff een mp en wat def. specs trainen en dan krijg ik weer 404-tjes... :( |
ping -t 206.104.8.55
:@ superlange downtime :( |
Vanmiddag in kunnen loggen, en nu weer... Nu lijkt het nog goed te werken ook :cool:
Hoe vergaat het u allen? |
Nou, ik kon net inloggen en 1000 defspecs trainen, en toen wassie weer down.
Nog steeds geen thieves; ik heb gvd 700k gold liggen.... |
Citaat:
|
Citaat:
kan jij wel inloggen dan? |
Citaat:
[edit] nu kom ik er dus NIET meer in :( [/edit] Nah, het gaat best goed tot nu toe :cool: (= mod dpa van bijna 45, mod tpa van bijna 1,5 en mod wpa van net over 1 :) bij iets over 600 acres, met nog 60 acres binnenlopend, 1100 archers in training, en 100 thieves in training :)). En ja, ik weet dat dat niet extreem is ofzo, mara ik ben er wel tevreden mee :p |
Ik zit helaas op BF...
Lijkt wel een redelijk KD te zijn, maar ik heb pas 2x het genoegen gehad om het forum te kunnen laden, dus tsja.... |
ik kan wel ophouden , gooi net 500 acres in de explore ipv 50 :s
dat kostte me 2500 soldiers en een flinke berg gc's... en ik heb maar 3000 def specs :s |
Dat is uhh, niet handig.
|
Hij was net gewoon 5 minuten up!!
700 defspecs getrained, 300 thieves, 75 acres geexplored, 5 spells gecast, library points in alchemy gestoken, 1 berichtje gepost.... its like heaven baby! :cool: en toen ging hij weer down. |
De BF server lijkt het nu al een paar uren goed te doen. Straks weer een hostile :)
|
:mad:
Ik ben paar uurtjes weg, hebben we opeens war. En nu kan ik amper inloggen of iets doen :S :( |
Doe mij maar Magewar
|
ben nu page of mn kd.. is wel fun :)
hele kd is orcs met 5 ownaasj t/m's en ik nog als t/m:P elf mystic atm 500 acres en nw van euh.. 70k |
wat is jullie nwpa? mijnes 143.1gc :)
ik doe nu ff elite pump.. heb nu 3000 elites en over dag of 2,3 science pump en daarna veel wizzys pompen :P |
Ik is nu 850 acres, elf mystic. Mod wpa ruim 2, mod dpa schommelt tussen 50 en 55. Zit in war, daarna science en elite pumpen. tpa van 2, is ruim voldoende met CS en 15% wt.
Ik kan nu alleen niet inloggen :( M'n kingdom zitten 7 orcs 6 undeads, 2 dwarfs 2 avians, 3 elfs, 2 halflings 2 faeries, en 1 empty. Wel mooie verdeling opzich :) |
Woei ben lord en bijna euphoric. Met een attack time van 6 uur! (y) damn avians zijn TOF TOF TOF!
|
Citaat:
|
Joyous nu... hele tijd Euphoric geweest.
Lang leve halflings! :D |
Hmm ik ben excited, niet slecht met al de hele tijd de too defensive message. Na wat elites volgende week (als die war dan eindelijk af is) zou het beter moeten worden :)
Die war is echt frustrerend, we hebben constant de war meter tussen de 65 en 75%, maar ze weigeren te surrenderen. Ook al zijn we nu 3 maten te sterk voor hen... :( |
Ik wist dat er veel Hollanders waren in Utopia (eens met 5 Nlers in een KD gezeten, de andere prov's werden gek :p )
Ik ben deze Age weer begonnen, na een pauze van 1 Age. had het wel gezien na 3 jaar continu spelen. Maar zit nu in N00b KD (WoL sux):( . ach ja ik zal ze wel leren hoe ze moeten "Honor Hunten" :D Ik heb nu een Queen die 1.5 Age gespeeld heeft en het ging wel lekker tot ze hostile verklaarde met een KD, waar we zeker van gaan verliezen. Ach ja Defecten kan altijd nog |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23. |