![]() |
Wie is de belangrijkste persoon?
Wie is de belangrijkste persoon in je leven en waarom?
Wat maakt diegene zo speciaal voor je? Je vader, moeder, broer, zus, vriend(in), iemand anders? |
Mijn vriend, en mijn ouders krijgen ook een bijzonder plaatsje. Anders is er niemand.
|
Ik kan echt niet 1 persoon noemen die het belangrijkste voor me is.. De persoon voor wie ik alles zou doen is mn broertje, dat weet ik wel.. maar hij is niet de belangrijkste.. Iedereen is belangrijk op zijn/haar manier, ik kan dr echt niet 1tje kiezen
|
Citaat:
|
Mijn vriendinnen (Kaja, Karlijn, Marjolein, Jackelien, Lonneke & Daisy :D ).
Ik zou niet weten wat ik zonder ze zou moeten. |
Mijn vriendin..Die heeft, toen ik geen zin meer in het leven had, laten zien dat het leven altijd weer leuk wordt.
|
Vriendjuh
|
Ik heb ook niet echt 1 persoon die het belangrijkste is... heb geen vriendje ofzo, of 1 echt beste vriendin duss :(
Maarja boeiend, meerdere mensen in mn leven zijn op een andere manier belangrijk. |
Ik kan niet zomaar 1 persoon op gaan noemen eigk.. Ik doe niet aan 1 beste vriendin, maar meerderen... Mn ouders staan bovenaan, vriend(inn)en/familie komen daar meteen achteraan.
Tja, ben vrijgezellig he ;) |
Citaat:
ehm ze is de enige waar ik echt graag mee omga ik heb ook geen andere vrienden ofzo |
Mijn vriend is redelijk belangrijk voor me. En mijn moeder doet ook veel voor me. Die twee denk ik zo ongeveer.
|
Mijn familie... en mijn 2 beste vriendinnen!
|
Nina, want dat is mijn beste vriendin en ik houd gewoon heel veel van haar!
:) |
mijn vriend, omdat we samen een mooie toekomst hebben
|
Me, myself and I. De rest van de mensen kunnen je alleen maar in de steek laten, of je kunt die mensen gewoon kwijtraken.
|
ik zou niet voor 1 persoon willen kiezen...vind zowel mn ouders,mn zus, mn schoonbroer, mn vriend als mn vriendinnen erg belangrijk
|
Mijn moeder.
Omdat ze er altijd voor me is, naar me luistert en ik kan d'r alles vertellen.. Soms hebben we weleens knallende ruzie of een klein meningsverschilletje, maar voor de rest gaat het best goed.. :) |
Citaat:
|
Wie is eigenlijk de jouwe kim?
|
Ikzelf, mijn paps , mams en mn zusjes.
Familie zit je meestal langer aan vast dan vrienden... :) |
moeder
|
Citaat:
|
Beetje dom, ik kan ook geen eenduidig antwoord geven. Ik heb een aantal belangrijke personen (en een dier :o )
Mijn ouders, omdat ze altijd voor me klaar staan, misschien zijn ze af en toe onredelijk, maar ze doen het altijd omdat zij het beste voor mij willen. Mijn beste vriend, omdat hij me iets heel moois heeft gegeven en laten zien, omdat hij me waardeert zoals ik ben, en omdat het gewoon een hele leuke jongen is. Mijn pony, omdat ik daar een hele speciale band mee heb en omdat ik op dit moment niet zonder em zou willen zitten. |
Mijn ouders, ik heb heel veel respect voor ze, want ze hebben echt een moeilijk leven achter de rug. M'n oudere nichtje, want zij is er altijd voor mij. M'n beste vriendin, ondanks dat er veel is gebeurd is ze er nog steeds voor me, en ik hou heeeeeel veel van d'r. En m'n lieve vriendje natuurlijk, zonder hem zou ik nooit meer willen zijn. :)
|
Mijn beste vriendin.
We zijn er altijd voor elkaar wat er ook gebeurd. Ze is er altijd op de juiste tijd met een knuffel en ze geloofd meer in mij dan ikzelf. Veel mensen vinden ons moeilijk te begrijpen, maar wij snappen elkaar bijna altijd. Ze pikt ook nog eens bijna alles van me. Ze is misschien wel te goed voor me. Love you Sas!! |
Citaat:
Mieke, want dat is mijn beste vriendin en ik houd gewoon heel van haar! :) |
Citaat:
|
Bij mij zijn de belangrijkste personen echt wel mn vriend en mn beste vriendin...Ik heb niet zoveel met mn ouders, ben totaal geen familie of gezinsmens...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43. |