![]() |
Anarchy cookbook version 2000
Weet er iemand of er een nederlandse versie van bestaat? waar zou ik die kunnen vinden? iooooo merci
|
Citaat:
die bedoel je? eeuhm... ik denknie dat dit bij S&M hoort.... maargoed ik zou zeggen 'waarom'? ik denk dat als je terrorist wil worden je tenminste engels moet praten en leze ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
edit by Tofke_H : reply zoals het niveau van de poster, alleen niet geschikt voor Scholieren.com |
Citaat:
maar hij heeft gelijk.... |
heel kinderachtig dus geen reactie van onwetendheid. Nee ben ook geen onozele terrorist, vind het gewoon leuk om eens te lezen, en nederlands zou eventueel wat vlotter gaan. Had gedacht dat dit forum meer niveau had, maarja...
|
Citaat:
|
thnks
|
www.google.nl
Zoek ze :) als je 'm niet kunt vinden bestaat-ie waarschijnlijk ook niet... Wanneer je 20 bent en je kunt geen Engels dan is het misschien 'ns tijd om het te leren. Wanneer je wel Engels kunt en je bent te lui of het is wat lastig om het te lezen raad ik je juist aan om het wel te doen, dat is goed voor je Engelse ontwikkeling die in deze maatschappij tamelijk belangrijk is geworden. |
Citaat:
|
Kan meer dan behoorlijk engels, ben zeker niet lui. De chemisch termen zijn gewoon wat moeilijker soms, en seg manne, sorry dak het vroeg e, amaaaai seg vriendlijk da gelle hier bent. Er vraagt gewoon iemand of er een nederlandse versie van een boek bestaat en je krijgt van iedereen een preek dat je lui bent, of eendert wat. Had wel wat beters verwacht van deze site, bende kleuters
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32. |