Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   al je vrienden al ontmaagd, behalve jij (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=417102)

Vlekje 24-03-2003 14:53

al je vrienden al ontmaagd, behalve jij

Naja, bijna al mijn vrienden zal al ontmaagd, van mijn school in elk geval allemaal. Je voelt je dan toch ergens een buitenstaander, ook al ben je erg verlegen op seksueelgebied en ook al had je het afgelopen jaar geen vriend.

Ik ben 18! Mijn vrienden van school zijn allemaal jonger dan mij, 16 tot net 18. Wat is dat toch met vroeg ontmaagden? Gemiddeld denk ik dat ik ongeveer op 16,7 kom. En ik ben nu 18! Naja, het afgelopen jaar had ik ook niemand, maar het is raar dat al je vrienden al ontmaagd zijn, behalve jij!

rodina 24-03-2003 15:09

Wat dacht je... 16,7 klinkt wel leuk??

Wat is nou je probleem eigenlijk? Als je er zo mee zit ren je toch naar 't eerste 't beste 13jarige kutje en ga je daar mee naar bed?

amehoewla 24-03-2003 15:19

Wat maakt het nou in godsnaam uit dat je 18 bent en nog maagd.. dat is echt niet raar ofzo hoor. Seks heeft niks met leeftijd te maken. Je moet het gewoon pas doen als je er klaar voor bent.

Get Psycho 24-03-2003 15:37

dus... jij doet t toch pas als jij het wil enzo..met de juiste persoon..

G.T.C. 24-03-2003 16:15

Citaat:

rodina schreef op 24-03-2003 @ 16:09:
Wat dacht je... 16,7 klinkt wel leuk??

ze heeft vast wel een of andere wetenschappelijke verklaring daarvoor :p

SkAnOuK 24-03-2003 16:41

Citaat:

Vlekje schreef op 24-03-2003 @ 15:53:
Naja, bijna al mijn vrienden zal al ontmaagd, van mijn school in elk geval allemaal. Je voelt je dan toch ergens een buitenstaander, ook al ben je erg verlegen op seksueelgebied en ook al had je het afgelopen jaar geen vriend.

Ik ben 18! Mijn vrienden van school zijn allemaal jonger dan mij, 16 tot net 18. Wat is dat toch met vroeg ontmaagden? Gemiddeld denk ik dat ik ongeveer op 16,7 kom. En ik ben nu 18! Naja, het afgelopen jaar had ik ook niemand, maar het is raar dat al je vrienden al ontmaagd zijn, behalve jij!

Doe ff normaal...
natuurlijk is dat niet raar!!!
En je hoeft je al helemaal geen buitenstaander te voelen.
Tis heel normaal..
oke..ik was 15 maar dat doet er niet toe
doe wat jij wilt en laat je niet dwingen!!!

liesemies 24-03-2003 16:54

er is niets mis mee je moet je gewoon klaar ervoor voelen en het niet doen omdat al je vrienden het al deden
ik was trots op mijn maagdelijkheid
dat kan je beter ook doen
wacht tot je klaar bent
en op het moment dat je een leuke vriend hebt gevondne en je daar goed bij volt dan kan je mss het doen
maar anders zou ik het niet doen hoor
grote raad doe niet wat de andere doen en blijf je zelf
denk daar maar eens over na
iedereen is uniek behalve als ze echt op iemand anders willen gelijken

veel succes
xxxxxxxxxxx

Qimm 24-03-2003 17:46

Sinds wanneer is sex een modegril? Als je nog maagd bent hoor je er dan niet bij?!
Sex is iets wat je moet doen als JIJ dat wil, wanneer JIJ er klaar voor bent. niet omdat iedereen het doet. Tis geen roken :D

Escapism 24-03-2003 17:49

lekker boeiend

annabegins 24-03-2003 21:41

ben t er niet mee eens. so what dat je nog maagd bent, als je vrienden je daar gek op aankijken dan zijn t niet echt goeie vrienden. en al ze je dr niet gek op aankijken: wat is dan je probleem?!?! vind je misschien zelf dat je al geen maagd meer zou moeten/willen zijn? nouja dan kun je dr oz wat aan doen :D :D

Rioto 24-03-2003 21:47

het maakt toch niks uit .. ik ben bijna 18(4 dagen jeej)
En ook nog maagd ... so what dat m,n vrienden al ontmaagd zijn .. Daar moet je gewoon maling aan hebben

Casull 24-03-2003 22:05

Citaat:

Ik ken het, maar troost je, ik ben al 19 :D !

Maar als je er even serieus over nadenkt, is het helemaal niet raar, het is niet alsof je seks zou moeten hebben ofzo. Maar serieus denken wil niet altijd helpen als je gevoelens ook een rol ergens in spelen. Bij mij zit het gevoel zo dat ik het idee heb dat ik iets mis en dan bedoel ik niet alleen platte seks, maar meer wat daar (vaak) mee samengaat, het met iemand zijn en zoiets delen.

Wat ik dus wil zeggen is dat het misschien je gevoelens zijn die zo knagen, maar dat je eigenlijk wel weet dat het niet boeit.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt:)

Jadis 24-03-2003 22:56

Waar maak je je druk om?

Tampert 24-03-2003 23:07

nee

cut_off 24-03-2003 23:38

ik ben ook de oudste maagd van de "vriendengroep"
en tja so be it. :)

Arenda 25-03-2003 00:29

Ik voel me ook best wel een buitenstaander, heel begrijpelijk. NIet doen alsof ze onzin spreekt :)
Mijn vrienden plagen me heel veel over het feit dat ik nog maagd ben en de meesten van hen niet. Al mijn vrienden zijn ouder dan mij, dus opzich is er niets raars aan maar toch worden er heel veel geintjes over gemaakt
"our virgin blondy" ze hebben ze wel heel veel respect voor me, maar een goede grap op z'n tijd laten ze niet liggen... :p. Op zich irriteer ik me er soms mateloos aan, dat stigma dat je ontmaagd moet zijn voor je weet-ik-veel 17de ofzo.
Aan de andere kant vindt ik het ook wel weer leuk dat ik zoveel respect krijg doordat ik gewoon ben wie ik ben.
maar soms... soms voel je je gewoon anders, alsof je d'r gewoon niet helemaal bij hoort. Niks raars aan :o peer pressure :o heet dat.

:)

Vlekje 25-03-2003 13:05

Citaat:

Toraneko schreef op 24-03-2003 @ 23:05:
Ik ken het, maar troost je, ik ben al 19 :D !

Maar als je er even serieus over nadenkt, is het helemaal niet raar, het is niet alsof je seks zou moeten hebben ofzo. Maar serieus denken wil niet altijd helpen als je gevoelens ook een rol ergens in spelen. Bij mij zit het gevoel zo dat ik het idee heb dat ik iets mis en dan bedoel ik niet alleen platte seks, maar meer wat daar (vaak) mee samengaat, het met iemand zijn en zoiets delen.

Wat ik dus wil zeggen is dat het misschien je gevoelens zijn die zo knagen, maar dat je eigenlijk wel weet dat het niet boeit.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt:)

Dit is precies wat ik bedoel (y)

Sarah 25-03-2003 13:42

Citaat:

Ik zou haast m'n excuses aan je willen gaan aanbieden:)
Dat je graag een vriend wil omdat op het moment vrij veel mensen van 'ons groepje' een relatie hebben, kan ik me goed voorstellen. Maar waarom doet 't er zo veel toe dat je bijna (niet helemaal, tenzij je W. niet als een vriend beschouwt:P) de enige bent die maagd is? Komt vanzelf wel tegen de tijd dat jij ook weer een vriend hebt...

Andijvie 25-03-2003 22:58

Maak je er maar niet druk om joh! De een is er vroeger bij dan de ander, maar dat maakt iemand niet leuker of beter ofzo, doe gewoon zoals je het zelf tegenkomt en wil, dan gaat het vast wel goed. Je moet je iig niet gedwongen voelen en al helemaal geen buitenstaander! Ontmaagd zijn is niet zo belangrijk als het lijkt hoor..

Iig succes, maar ga niets opdringen ofzo he!

*StAmPeRtJe* 26-03-2003 08:41

Ik zou me er echt niet druk om maken!! Een vriendin met wie ik vroeger omging die wilde ook ontmaagd zijn voor d'r 18e. Toen heeft ze zich (om het maar ff grof te zeggen) laten neuken door een wildvreemde gozer, die de halve stad al heeft gehad, alleen maar om geen maagd meer te zijn!!
Hoe bedoel je triest!!
Je moet je niet buitengesloten voelen, alles op z'n tijd. En het alleen doen met iemand waarmee je het echt graag wil. Er zijn zat mensen van jou leeftijd of nog veel ouder die nog maagd zijn, dat is echt niets om je voor te schamen of wat dan ook!!

Andijvie 26-03-2003 11:28

Citaat:

Andijvie schreef op 25-03-2003 @ 23:58:
Maak je er maar niet druk om joh! De een is er vroeger bij dan de ander, maar dat maakt iemand niet leuker of beter ofzo, doe gewoon zoals je het zelf tegenkomt en wil, dan gaat het vast wel goed. Je moet je iig niet gedwongen voelen en al helemaal geen buitenstaander! Ontmaagd zijn is niet zo belangrijk als het lijkt hoor..

Iig succes, maar ga niets opdringen ofzo he!

Overigens heb ik me juist een hele tijd als buitenstaander gevoeld omdat ik juist erg vroeg ontmaagd ben (ik was 12, maar 't maakte het voor mij wat erger omdat het tegen m'n zin in was).

volentieri 26-03-2003 11:47

Bij veel threads lees ik de leeftijd waarop iemand is ontmaagd,dat was niet de vraag van Vlekje neem ik aan?!
Dus kan ik er maar een ding uit opmaken:de helft zit zeker op te scheppen hoe jong hij/zij was,Vlekje leert het meest van mensen die 't zelfde meemaken en hoe hij/zij er mee omgaan. ;)
Ikzelf ben ook nog maagd:SO WHAT.... zou haast vragen aan vlekje waar woon je? dan lossen we ons 'probleem' op :p !?

volentieri (M 17)

Vlekje 26-03-2003 13:09

Citaat:

volentieri schreef op 26-03-2003 @ 12:47:
Bij veel threads lees ik de leeftijd waarop iemand is ontmaagd,dat was niet de vraag van Vlekje neem ik aan?!
Dus kan ik er maar een ding uit opmaken:de helft zit zeker op te scheppen hoe jong hij/zij was,Vlekje leert het meest van mensen die 't zelfde meemaken en hoe hij/zij er mee omgaan. ;)
Ikzelf ben ook nog maagd:SO WHAT.... zou haast vragen aan vlekje waar woon je? dan lossen we ons 'probleem' op :p !?

volentieri (M 17)

hihi, enschede :D Mare, zo wanhopig ben ik nu ook weer niet hoor ;) Het is gewoon zo als ik me af en toe voelen, vooral omdat ik eigenlijk wel een vriend zou willen hebben, maar niet alleen voor de seks hoor ;)

groetjes

Unexplained 26-03-2003 13:56

Houd er rekening mee dat je vriendinnen wel eens een andere versie van de realiteit voorspiegelen. Het staat namelijk stoer als je ontmaagd bent, en je gaat af als een gieter als je dat niet bent.

Maar als je jezelf er echt zo aan stoort...koop een pak condooms en versier een jongen. Zo moeilijk is het echt niet om als vrouw een man in je bed te hebben.

Andijvie 26-03-2003 14:03

Citaat:

Unexplained schreef op 26-03-2003 @ 14:56:
Houd er rekening mee dat je vriendinnen wel eens een andere versie van de realiteit voorspiegelen. Het staat namelijk stoer als je ontmaagd bent, en je gaat af als een gieter als je dat niet bent.

Ik ken die vriendinnen, het zijn er niet de meisjes voor om over zoiets te liegen en dat doen ze ook niet :)

aphelkorn 26-03-2003 14:06

K ben ook nog maagd, en geloof me k heb vriendinnen genoeg gehad maar op de een of andere manier manier nog niet d'e vriendin... daar wacht ik nog op denk k, dat heb ik op mijn 15e besloten toen ik in bed lag met een meisje en k heb mezelf dr nog steeds aan gehouden, terwijl ook al mijn vrienden ontmaagd zijn. Ik trek me dr niets van aan, af en toe plagen ze me voor de gein maar ze respecteren het wel al klinkt het sommige een beetje nichterig aan :)

volentieri 26-03-2003 15:05

Citaat:

Vlekje schreef op 26-03-2003 @ 14:09:
hihi, enschede :D Mare, zo wanhopig ben ik nu ook weer niet hoor ;) Het is gewoon zo als ik me af en toe voelen, vooral omdat ik eigenlijk wel een vriend zou willen hebben, maar niet alleen voor de seks hoor ;)
Enschede hehe, leuk dat je het sprotief opvatte.... maar als je toch niet wanhopig bent wat is jou grootste 'probleem'?
Viel het jou ook niet op dat veel zaten op te scheppen?
:)

Volentieri

:rolleyes:

me is listening 2 Dj Ross - Emotion

perseus 26-03-2003 15:13

Nou, je mag wel snel naar de psychiater gaan, jij bent echt niet normaal :rolleyes:

Qimm 26-03-2003 15:38

Goed, ik ben ook nog maagd, ik zie het niet echt als een probleem ofzo. Afentoen heb ik gewoon een leeg gevoel, dat ik wat mis. Maar ja dat zijn maar periodes. Ik wacht gewoon nog vrolijk door tot ik iemand tegen kom waar ik genoeg om geef.
Ik vind het geen plus of min punt om niet ontmaagd te zijn. Ik ken nog genoeg maagden :D ben niet alleen :P

zoetje 26-03-2003 15:51

Het is helemaal niet erg dat je geen maagd meer bent! Hou dat voor de persoon waar je echt heel veel van houdt!
Bij mij was de eerste keer met een jongen die mee 2 uur later heeft gedumpt en geloof me, dat doet pijn! :(
Dan heb je echt spijt da je geen maagd meer bent hoor! :o
Je moet het met de juiste persoon doen vind ik!

Last Resort 26-03-2003 16:08

Ik ben ook nog maagd, ben over 2 weekies 17, en de meeste van mijn vrienden zijn dat ook nie meer. Ik vind het opzich wel jammer, om het zo maar even uit te drukken, maar ik weet wel betere dingen om me druk te maken. Dat komt vanzelf wel...

marlies 26-03-2003 17:59

Citaat:

Escapism schreef op 24-03-2003 @ 18:49:
lekker boeiend
Ja inderdaad. Het gaat de rest sowieso niets aan. En heel veel mensen die er wel veel waarde aan hechten die liegen er soms ook nog over

Sarah 26-03-2003 21:50

Citaat:

volentieri schreef op 26-03-2003 @ 12:47:
de helft zit zeker op te scheppen hoe jong hij/zij was,Vlekje leert het meest van mensen die 't zelfde meemaken en hoe hij/zij er mee omgaan. ;)
Dat mag in topics misschien zo zijn (al denk ik dat 'de helft' toch wel overdreven is), het geldt niet voor Vlekjes schoolvrienden (en ik kan het toch weten:P). Ik zie de zin van 'opscheppen hoe jong je bent' niet in, en was ook nog niet eens zó jong er mee, en ik denk dat dat ook voor 'de rest' (van Vlekjes schoolvrienden) geldt.

BELLEKE 27-03-2003 14:34

Citaat:

Wel bij mij is het zo en ik heb ergens wel mn trots en wacht gewoon tot k m tegenkom... en dat heb k nu.. als t moment er is en k ben er zeker van ... gebeurt t

maar ik ben er niet verlegen om

Pollore 27-03-2003 21:49

ben ook nog maagd soms mis ik het een vriendin (nog nooit 1 gehad) aan de andere kant lama lekker hangen ik weet toch dat ik voorlopig nog geen vriendin krijg (met mijn kop :D)

Bazz 27-03-2003 22:56

Ag :)
Ik ben ontmaagd maar ben er niet trots op of blij mee.
Oftewel, wacht tot het JOU uitkomt

MarcyMarc 27-03-2003 22:58

Maagd...
Geniet ervan, zolang t nog kan :)

schnet 30-03-2003 13:18

Heyhey

Je moet je eens afvragen, op welke manier zijn je vrienden ontmaagd? Misschien wel in een one night stand of misschien wel nadat ze een week met een jonge hadden. Je bent nu 18 en ik kan alleen maar zeggen: super (y) dat je nog maagd kan zijn op die leeftijd, want in deze maatschappij gaat dat bijna niet meer.

Mij tip wacht op die ware waarvan je houd en laat die eerste keer onvergetelijk worden!!! Good luck:D

Jeannette.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:24.