![]() |
Guns N Roses - enstranged!
zooooon mooi nummer!
when your talking to yourself!!! kippenvel! |
Redelijk oud nummer toch?
Maar wel een mooie. Is nooit op een album gekomen toch? of wel? |
geweldig nummer!
volgens mij staat het wel op een album, een of ander compilatie album volgens mij... en hij staat natuurlijk op de Live Era CD |
hey dacht dat ik de enige was die em leuk vond :D
|
ik heb em per ongeluk gedowned!
maar wat een perfect nummer! eeehm, staat met civil war op een album! |
Oh, Use Your Illusion deel 2 dus. Ik heb deel 1, maar deel 2 is volgens mij eenstuk beter.
|
Citaat:
Knocking on heavens door en you could be mine staan daar ook op, die zijn cool (of waren cool, luister nooit meer) Ik heb de bandjes nog van use your illusion, inclusief boekje, true he :P |
Hmm, ik vond het vroeger ook een coole band, aar ik ben doorgegroeid. Dat was toen ik nog erg jong was en dat ik G īnīR, IRON MAIDEN en metallica kende. (ik kende ook wel Morbid Angel, Death, Slayer enzo van mijn broer die toen die truie muziek luisterede, maar dat waren zijn cdīs/lpīs. Ik heb blijkbaar vroeger wel eens een lpītje of 2 doen sneuvelen :( :)
You Could Be Mine had een coole clip, met mijn grootste filmheld Arnie op het eind ook als hij Axl wil doden Target: Axl. w. Rose Description: Waste of Ammo Of zoiets :D |
kortom.....iedereen is het er mee eens dat dit nummer zeker in het rijtje van mooiste nummers ooit thuis hoort:D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:06. |