![]() |
pijpen of aftrekken?
Dames, waar ligt jullie voorkeur??
|
aftrekken is zo saai, en pijpen doe ik ni echt heel vaak
eerder iets tussenin, nbtje erotische massage en kusjes/lekjes ofzow |
Ik vind aftrekken veel moeilijker dan afzuigen. Ik ben niet al sinds mijn twaalfde getraind in dat werkje!
Maar combineren is top. Dan schiet het een meter recht omhoog de lucht in. |
hahahaha.. mooie opmerking. Maar ik vind aftrekken idd ook erg saai. beetje afwisseling is goed maar vind pijpen over het algemeen leuk om te doen.
|
Citaat:
*is überpijpslet :p;)* |
ik vind aftrekken leuker om te doen
Maar mn vriendje vind pijpen leuker :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
oraal... aftrekken krijg je een lamme arm van en hij kan het zelf ook, niet zo bijzonder.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik snap dit leuke spraakverwarringkje wel maar ik geloof dat dark voice het sarcastisch bedoelde :rolleyes: |
hm... voorkeur ligt denk ik bij het combineren van de dingen, en dan vooral aftrekken want ik hou niet van voorvocht, het is me iets te slijmerig:) dus zeg maar steeds doorgaan met aftrekken, en dan regelmatig ondertussen wat pijpen... ofzo:P
|
Ik heb niet echt een voorkeur eerlijk gezegd.. combineren is wel leuk zo :)
|
idd beetje combi van....anders krijg je of een lamme arm...of jah...is het zo eentonig!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zeker combineren.. vind het allebei om alleen te doen niet zo heel super.. maar een combinatie is helemaal top :P :D
|
pijpen rulez :)
trekken is redelijk saai en is bijna altijd het zelfde, combinatie is eigelijk nog beter dan pijpen alleen |
Pijpen!!
Aftrekken is saai en 'k heb toch altijd het gevoel dat hij het beter kan ;) . Pijpen is tenminste spannend en kan ik uren mee bezig zijn (alleen hij niet :p ) |
Shit ik moet echt wel een vriendin krijgen
|
Citaat:
|
Citaat:
De meeste vrouwen vinden pijpen wel leuker, denk ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
pijpen, aftrekken kan ie zelf ook wel
|
Pijpen natuurlijk!!!!!
Trekken krijg je zo'n lamme arm van.... en is saai, ongemakkelijk... pijpen dus!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach, op dagen zoals deze, kan zowel pijpen als aftrekken me aan mijn reet roesten.
|
pijpen of te wel tullen das makkelijker
|
tullen?
|
pijpen. aftrekken is iets voor jongens om te doen.
pijpen vind hij lekkerder |
ik vind het lekkerder om gepijpt te worden dan te worden afgetrokken. Aftrekken kan ik zelf toch meestal beter.
|
Citaat:
Tullen ja je weet toch wat een tul is?? |
Citaat:
Q. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kende het ook nooit tot dat ik mijn vriend leerde kennen en het woord tullen vaak werd gebruikt in zijn vriendenkring.. Ik vind tullen trouwens ook beter klinken dan pijpen... |
Citaat:
|
pijpen? bah.
|
ik vind aftrekken helemaal niet erg en ik krijg er ook niet zoow snel een lamme arm van....me vriend wil dat ik hem pijp maar ik ben daar nog nie aan toe dus doe ik dat ook niet.......en het lijkt me ook egt heel erg vies!maar ja.........da week dus nie :confused:
|
Ik ga voor pijpen.
Aftrekken kan hij zelf ook wel :) |
Wat vinden jullie zelf leuker dan??
Sorry als die vraag al is gesteld.. ik heb geen zin om alles door te lezen :p Maar ik denk dat ik t antwoord wel weet.. |
'k vind het allebei wel leuk :) 'k heb alleen het gevoel dattie aftrekke zo gewoontjes vind.. doettie natuurlijk zelf ook al.. en veel beter als mij.. dus 'k pijp maar :) vindtie ook lekker, en ik ook
|
Vind tullen niet het aller prettigste liever doe ik het dan ook niet... maar echt aftrekken doe ik ook niet vind zijn lul veels te interessant dat ik er maar mee ga spelen....
|
Citaat:
|
Ligt aan de positie waarin je je bevindt....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:11. |