![]() |
Gezocht: minidisc
Als ie maar in goede staat is en niet te duur.
Ben arm :( |
minidisc?
of om ze af te spelen? en wil je dan een proteble of een stand-alone |
Zo'n portable denk ik :o Met dopjes waar je van die kleinde discs in kan doen.
|
Hoeveel wil je kwijt zijn? :)
|
Ja haha zo weinig mogelijk :) Roep maar wat!
|
600 euro kun je em hebben, Sony (oud) veel gebruikt half kapot excl. dopjes :o
|
200 euro perfecte staat, sony, nog geen jaar oud, wegdoen reden ik gebruik hem niet zo vaak, lp-4, via elk medium met headphone uitgang opnemen, 2 minidiscs, fiber optic wire, oplaadbare accu
|
Zou ik niet doen voor 200. Maar ja
|
Citaat:
|
jah hij is net nieuw uit de winkel ik doe er gewoon heel weinig mee want ik wil hem niet meenemen naar school, dan wordt hij gejat of gaat stuk.
maar ik gebruik hem eigenlijk alleen op vakantie in de auto of vliegreis. (je weet wel, net zoals met de auto, van een oud vrouwtje reed er alleen mee naar de supermarkt altijd binnen gestaan alleen bij mij is het echt) |
Voor 120,- heb je een nieuwe met netMD,
maar wel een simpele :) |
kan hij dan ook opnemen.
en als dat zo is zeg eens waar welk merk (scheelt wel ik zou geen magnavox ofzo willen) hoeveel longplay zalk je nog wat zeggen 100 euro en je hebt er al 1 van sony |
hmmm als je die van 120 koopt of die van 100 koopt moet je iemand anders op laten nemen voor jouw of kant en klaar kopen.
ik vind dat best een goede deal. zo'n minidisc kost volgens mij veel duurder in de winkel. en als hij in zo'n goede staat is is het niet gek |
Citaat:
Maar ja :) |
maarja als je hem wil moet je maar vragen mijn email adres is verydrunkdriver@hotmail.com
|
Hoi, ik heb een minidisc van Sharp die kan opnemen + alle headset uitgangen kunnen erop enz. Ook ik gebruik hem nooit en hij ziet er nog als nieuw uit! 200 euro.
|
sharp is de na aper van sony, sony ontwikkelt en sharp ript het op een legale manier. wat wil je het origineel of de neppert
|
Puh-lease.
|
Lol, hij mag dan wel "nep" zijn. Maar hij is even goed, mooier en goedkoper!! :P Dus wat wil je liever...
|
hij is slechter want hij is van sharp (merk is niet slecht maar is naaper)
wie zegt mooier je hebt hem nog niet eens gezien en goedkoper was hij toen jij hem kocht dus nu ben je duurder. en je bent even duur als ik maar we kunnen net zo goed op houden met dit topic want de starter zegt toch niks meer terug |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41. |