![]() |
`Jim Bakkum en Charlotte verbreken relatie`
Jim Bakkum, de nummer twee van Idols, en zijn Charlotte hebben hun relatie verbroken! Charlotte heeft onder zijn bekendheid een single opgenomen. Neeeee, het is uit. Mijn God. Wat vinden jullie nu van dit nieuws?
Bron: RTL Boulevard |
is dit nieuws? :rolleyes: :o
Stumper |
:d
|
Citaat:
|
Citaat:
ze maakt het uit als de finale net is geweest ze heeft nu dus wel een single opgenomen, door Jim's bekendheid. (of snap ik dat verkeerd) als je het zo bekijkt, heeft ze hem gewoon gebruikt. Jah het klinkt misschien hard, en het zal ook vast niet zo zijn blablabla, maar vind het toch wel.. opmerkelijk ;) |
Who the hell cares??? :rolleyes:
|
Hoort dit 'nieuwtje' in Actualiteit & Nieuws?
|
|
Citaat:
maar tis geen nieuws hoor. |
Dames, grijp uw kans!
|
HeY JULLIE VINDEN DIT MISSCHIEN NIET SERIEUS MAAR DIT IS DUS GODVERDOMME HEEL SERIEUS
IK VIND DIT BELANGRIJKER DAN DIE GODDELOZE ROTOORLOG DUS MOND HOUDEN ALLEMAAL :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Woei nu is jim vrij voor mij :o
|
AAHH GET A LIFE,
wat interesseert mij dat nou? xdelal |
ooooow, ik roep al vanaf dat ze die relatie begonnen zijn dat ze hem gewoon gebruikt voor haar bekendheid!!! :cool:
|
Citaat:
Maar verder gaat het wel weer een beetje met je? |
Citaat:
*emohug* |
Wat doet dit hier??????
|
*gaat hier serieus op in*
Tsja. 15-19 kan natuurlijk ook niet. Ze had waarschijnlijk sextekort ofsow... |
*ziet de stormlopende menigte voor haar neus richting Jim rennen*
JULLIE MOGEN HEM HEBBEN!!!!! |
Citaat:
joepie, minderjarige populaire jongetjes verleiden.. :rolleyes: |
Like anyone cares...
-->Onzin? :p |
een relatie die stuk gaat is natuurlijk altijd vervelend, maar ik heb nog nooit idols gekeke en dit kan me eigenlijk niet zoveel bommen.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zie niet in waarom het mij wat zou moeten schelen...
|
Citaat:
Als je op je gemak aant wandelen bent en je wordt omver gelopen door een menigte dolle meisjes voor die jim dan weet je teminste waarom....en kan je ze het vergeven :p |
Citaat:
|
das fijn voor ze...srry hoor maar wat interesseerd mij hun liefdesleven nou???
|
Citaat:
|
kut toch op met die mediahype
|
Ik vind dat geroddel over die Idols 'zangers' nóg minder interessant dan een 3 uur durende documentaire over het liefdesleven van de zuid-europese eendagsvlieg....en dat boeit me al geen F|_|CK!
|
Citaat:
|
ga eens een end fietsen naar "de kantine" ajb
|
Citaat:
|
om te roddelen moet je op de kantine zijn of desnoods op muziek ofzo maar niet hier.
Deze gaat dicht aangezien er hier niet echt veel serieuze reacties zijn ofzo |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:17. |