![]() |
idool2003
wie is uw favoriet?wie moet volgens jouw er nu vrijdag uit?
mijn favoriet is brahim en chris en cindy en caroline moeten eruitttttt |
:confused:
Brahim? Chris? Cindy? Caroline? Waar gaat dit over? |
België. Ik denk niet dat er draagvlak voor dit topic is onder de forumbevolking.
|
hello?idool2003 tjé waarom dacht je wel dat ik het had?
|
wie dacht wel dat jij wat had?
|
Ik vind Chris juist enorm geweldig.
wie? |
Zit die zwangere vrouw er nog in? Die vind ik zo niks, die Brahim is wel grappig maar vind hem niet echt waanzinnig zingen. Vind zelf Chris ook wel leuk, of heette di enou tom. Je merkt het al..kijk niet zo vaak :p (ik volg het ook alleen maar een beetje via internet, kan het zelf niet ontvangen)
|
:) :) ik bedoelde wel dat brahim en chris mijn favorieten zijn en volgens mij moet caroline(die zwangere die niet kan zingen) en cindy(blond trutje)eruit :) :)
|
Willem moet eruit en Annie moet winnen!
|
wie is godsnaam is willie en annie we zijn wel bezig over idool2003 van belgië hé op vtm iedere vrijdag????gij ook? ;)
|
ik weet niet of het je al was opgevallen maar het grootste deel van dit forum is nederlands en heeft geen idols
|
Citaat:
|
tss ik stem op Jim :p :cool:
|
Jamai!
O, God... |
ik stem voor JAMAI :p:D
|
zeg wilde hier niet komen zeveren over popidool in Nederland en this niet omdat deze site nederlands is dat er geen belgen mogen komen hé jullie hollanders met jullie dikke nek stop ze weg hé jullie zijn niet beter dan anderen en this maar om te zeggen er wordt hier elken gesproken over idool2003 van België :mad: :mad:
|
Ik vind Idool 2003 helemaal niet leuk vergeleken met Idols eigenlijk :(
|
Ja, Brahim is zo cooool! Hij kan echt als de best zingen!
En Caroline is echt arrogant, ik hoop dat zij er snel uitgaat. De vorige liveshow zong ze nog best oke, trouwens. En Chris vind ik maar saai, hij heeft ook een hele monotone stem. Een beetje als Jim. En hij is geen goede entertainer! ;) |
ja das wel waar maar ik vind dat een knappe kerel zulle mmm :D
|
Niemand voor Peter?
Hij kan tenminste veel aan (van zachte ballad tot hevige metal).... en z'n rockimago is natuurlijk ook wel :cool: Die anderen zijn veel te....uhm...poppy... behalve Brahim dan |
ja das juste Peter kan goed zingen maar toch mijn favoriet blijft Brahim :)
|
Citaat:
|
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- Cottelletje schreef op 25-03-2003 @ 17:15: zeg wilde hier niet komen zeveren over popidool in Nederland en this niet omdat deze site nederlands is dat er geen belgen mogen komen hé jullie hollanders met jullie dikke nek stop ze weg hé jullie zijn niet beter dan anderen en this maar om te zeggen er wordt hier elken gesproken over idool2003 van België -------------------------------------------------------------------------------- He Belgen :o Mag ik jullie idool zijn :p hoeven jullie ook nie elke vrijdag naar tvm te kijken :D |
Citaat:
|
Is de belgische idols ook in nederland te zien? Ik heb thuis belgie1 en ketnet ofzoiets. Lijkt me wel grappig om te zien :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(sorry, maar op dit soort rare quotes ga ik ook raar op reageren hoor!) |
Citaat:
Dan worden de reacties echt beter :) Ik stem op Hind! Ik heb echt wel een dikke nek :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:09. |