![]() |
goed verdienend werk of te riskant?
ik heb van verschillende mensen gehoord dat je als drugskoerier redelijk wat kan verdienen. Dit voor relatief weinig werk.
Vinden jullie dit te riskant of zouden jullie dit wel willen doen als daar een leuk bedrag tegenover staat. ps Ik zou best als drugskoerier willen werken, kom uit omgeving haarlem dus als je iemand nodig hebt kan je mij altijd mailen. |
Ik zou het niet doen; ook niet voor het geld.
Ik ben tegen drugs; drugskoerier zou inhouden dat ik (indirect) mensen de mogelijkheid bied om drugs te gebruiken en daar wil ik niet aan meewerken. |
uit principe zou ik het niet doen
|
Sowieso het 'wereldje' waar je in beland is fout, en kom je ook niet al te makkelijk zonder probs uit.
Wees verstandig en begin er dus maar niet aan ... |
Inderdaad ik zu het niet doen om de dood eenvoudige reden dat het tegen de wet is en daar hoiu ik nie van :) Ten tweede het gaat vaak tenkoste van vrienden en die ik nu heb wil ik niet kwijt
|
De enigste reden waarom ik het niet zou doen zou zijn omdat je er idd niet zonder problemen uit komt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou het wel doen :P, iedereeen verdient z'n brood op zijn eigen manier :)
|
Dat je het hier neerzet bewijst al dat je een sukkel bent die niet in dat wereldje zal komen.
"kom uit omgeving haarlem dus als je iemand nodig hebt kan je mij altijd mailen", hahaha, damn, laat me niet lachen, je bent echt onwetend. Ik kreeg laatst een email van onbekende personen met de strekking van: "Ik zag dat je ook uit hhw komt, wij houden ons bezig met die en die criminele activiteiten, als je geld wilt verdienen moet je dit nr. bellen." Of het is een grap(waarschijnlijk) of het zijn een groep dombo's waarmee je niet eens iets mee wil gaan doen. Maar jammer dat ik hem al heb verwijderd anders had ik het wel even kunnen doorsturen naar je. lmao over dit bericht. |
Citaat:
|
Citaat:
Haarlem is tenslotte niet zo ver van Amsterdam... |
Ik verdien m'n geld liever op een légale manier.
|
Ga even gauw meer dan 15 gram heroďne door Singapore vervoeren, staat daar de doodstraf op ...
Maaruh, hoe was je dat van plan op je 16de? Op de fiets? |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:26. |