![]() |
Dubbele haren?
Misschien is het wel heel normaal hoor, ik weet het niet, vandaar dat ik het vraag.
Hebbe jullie ook wel dat jullie 2 of soms zelfs 3 haren uit duidelijk 1 haarzakje hebben? Heb dat dus wel vrijveel. Opzich wel apart, want is denk ik niet bestemd voor meerdere haartjes... maja.. Wie heeft dit nog meer of is het zo bijzonder ( zal wel niet ) |
Citaat:
|
Nog niet gezien.. Kunnen het geen gespleten
haarpuntjes oid zijn? (vast niet.. :o) |
ja, dat heb ik ook wel eens, hoewel 't er bijna nooit meer zijn als 2.
|
Jaa, vooral op plaatsen waar je het scheert en de haren stug zijn...(denk aan: bikinilijn enz) Geen idee hoe et komt...
|
Ja dat heb ik ook wel eens..
|
ohh naja.. niks bijzonders verders dus.. weet k dat ook weer :)
|
Gespleten haarpunten bedoel je?
Ja, die heb ik :) |
ja heb ik ook, niet bijzonder :)
|
heb ik ook...redelijk veel eigenlijk...
|
vinden die haren gezellig denk ik....
|
jup jup, heb ik ook
|
Ik kreeg er opeens een stelletje nadat ik mijn benen had geepileerd. Blijkbaar beschadigd haarzakje. Veel gingen er ook weer vanzelf weg.
|
ja, ik heb het vooral bij bikinilijn en oksels, dus waar ik geschoren heb en de haren wat dikker zijn.
|
Citaat:
|
Heb ik ook hoor,'k vind het wel grappig :).
|
Volgens mij heb ik weleens ergens gehoord dat als je dat hebt je haar dood is in de puntjes? :confused: Misschien moet je er een heel klein stukje afknippen dat het dan weer goed komt..?
|
Heb ik ook een beetje, is volgens mij vrij normaal ?
|
Citaat:
|
Ja, ik heb er ook 'last' van
|
Ja heb ik ook, best veel eigenlijk, alleen waar ik me scheer. Ze komen dus idd dikker terug, oftewel, dubbel zo dik ;)
Soms trek ik met een pincet weleens die extra haartjes eruit, in de hoop dat die niet meer terugkomen ofzo,maar helpt volgens mij weinig. |
Citaat:
Op je benen of armen ofzo bedoel je dan? Op je hoofd lijkt het me nogal moeilijk om te zien :rolleyes: |
heb ik ook heel vaak... kan ik goed zien als ik me geschoren heb, of ga scheren....
*bij bikinilijn* |
Volgens mij komt dat door het scheren... ik heb dat niet op mijn armen en handen ed, alleen op mijn benen...
|
toch eigenaardig, ik zou wel willen weten hoe dat zo kan allemaal. waar halen die haren het lef vandaan, hehe...
|
ja, ik heb dat vrij veel bij mijn bikini-lijn :o
ook onder mijn armen en bij mijn benen trouwens :o |
siamese tweeling denk ik...
heb er zo veel |
yep, bikinilijn...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:20. |