![]() |
Een Hulpeloze Noodkreet
Een Hulpeloze Noodkreet
De haat en frustratie de boosheid in mij al die complicatie stop daar mee, jij het is toch niet nodig al dat gemene gedoe dit is echt overbodig van jou wordt ik moe al het geruzie gevechten op straat alles lijkt een illussie de wereld vergaat een hulpeloze noodkreet die niemand beantwoord in een wereld vol leed waar niemand je hoort ik heb er genoeg van ik wil hier weg ik vind dat dit niet langer kan ik wil liefde in plaats van gevecht zow da moest er ff uit..... |
Tsja ehh,.... Prachtig gewoon, kan er niks anders van zeggen. Best wel mee eens ook
Schrijf je veel gedichten? Je heb talent iig |
dankje voor je compliment... :) ik besteede eerst geen aandacht aan gedichten schrijven meer tegenwoordig steeds meer. schrijf jij zelf oowk gedichten?
|
wordT ik = word ik
verder vind ik het te gerijmd, en niet echt mooi geschreven |
tsjah...me nederlands kan soms ff want gebrekkig zijn....thnx (y) k zal de volgende keer er op lettuh dat ik niet te veel rijm!
|
Citaat:
Maarre nee ik schrijf geen gedichten. Ik vind schrijven niet leuk en ik vind lezen nog veel vervelender. hahahaha Maar deze was wel mooi. Zit eigenlijk nooit hier op het forum maar dit was wel een positieve ervaring. Toedels! |
teveel gerijm, erg geforceerd lijkt het op sommige stukjes...en je laatste strofe steeds weer ik...vind ik ook niet echt geweldig mooi...
|
gheghe k hou zelf ook nie zowveel van lezen af en toe maar meestal izzet wel leuk :D whaha ik voel me zeer vereerd dat je nu een positieve ervaring hebt gehad met behulp van me gedichtje!!!! *jeeeej*
kuszz |
Nou moet ik eerlijk zeggen, ik heb er ook echt geen ene reet verstand van maar ik vond dat wat je schreef wel goei! C'est tout.
Ciao |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:01. |