![]() |
niet alleen?
De laatste 2 nachten heb ik het gevoel dat ik niet alleen ben op mijn slaapkamer! Ik slaap ook slecht en heb het gevoel dat er iemand iets wilt zeggen/duidelijk maken!
Hoe kan ik weten als er echt iemand is? en wat ze me wil zeggen/duidelijk maken? thanks greetzz |
kun je niet zeker weten, kun je ook niet achterkomen....
je kun wel naar een paragnost gaan, maar of die je kan helpen is de vraag.... |
Niet schrikken maar het is dus wel degelijk zo.
Ik zelf heb dit ook dierbare mensen uit mijn omgeving zijn gestorven en ik had ook altijd het gevoel dat ze bij me waren maar mij gevoelens werden bevestigd toen ik de arau's van hun wel kon zien. In het begin schrok ik ervan maar nu ben ik blij en kan ik gerust gaan slapen omdat ik weet dat ze bij me zijn. kus |
verschillende mogelijkheden:
a) Een geest b) Een levend persoon c) je fantasie mogelijkheid a): Indien het echt een geest is die je iets duidelijk probeert te maken, zal deze vanzelf wel snappen dat het zo niet lukt, en het dus op een andere manier wel proberen zodat je het wel snapt. Indien het een geest is die je 'plaagt', doet hij z'n werk goed. mogelijkheid b): Sluit je kamer af als je het gevoel weer krijgt, en zoek in alle hoeken en gaten totdat je hem/haar gevonden hebt mogelijkheid c): GROW UP Mijn visie op jouw verhaal :) |
Ik hoor vaak van dit soort verhalen en dat geesten iets duidelijk willen maken. Ik zelf denk (klinkt mischien dom) leg op je bureau een pen en een stuk papier neer of zet je computer aan met word open en ga slapen, kijk dan of er volgende dag iets is geschreven getypt. Niet lullig bedoeld ofo maar het lijkt mij dat jouw boodschap aan die geest dan duidelijk is dat hij op die manier zijn boodschap kan overbrengen.
|
ken je net zo goed een wiccabord gebruiken wel geinig die tip met de pen .
Zal het onthoudne en gebruiken mocht het nodig zijn. ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:00. |