![]() |
vraagie meisjes!
Vinden jullie het geil om een jongen te zien klaarkomen/spuiten of denk je juist bahhhh wegwezen hij gaat spuiten ofzo nou ben benieuwd!
|
geeeeeeeeeeeeil :p
|
Citaat:
|
Enigjes. Maar geil? Nee, een hand in mijn broekje maakt me geiler, en zwaar geadem in mijn oor ook. Lichaamscontact, dus dat gewicht op je, dát is opwindend. Spuiten is de finale, dan is het juist afgelopen met de pret!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat ligt eraan:) Als ik naar zijn gezicht kijk en zie hoe hij ervan geniet, vindt ik het op zich wel geil... maar als ik op dat moment naar zijn penis kijk, dan ziet het er vooral erg komisch uit:)
|
Ik vind het ergens wel geil, maar er zijn natuurlijk wel nog dingen die me veel geiler maken hoor!
Als mijn vriendje met z'n hand in mijn broek zit,....... dan vind ik dat persoonlijk toch geiler dan hem te zien klaarkomen! Ik vind wel dat dat als meisje een soort voldoening heeft! :rolleyes: |
:o zó geillllllll
|
Hmm :o
|
Citaat:
|
het spuiten is niet geil nee ..
hem zien genieten , zijn gezicht zien , hem horen genieten dat is PAS geil .. |
Citaat:
|
ik vin et ook nogal geil. betekend idd dat jij goed werk hebt verricht en vind het ook erg interessant om te zien. Vind het dan weer iets minder als hij het zelf heeft veroorzaakt. Dat mag ie lekker onder de douche ofzo doen.
|
Citaat:
|
Hmm.. nee, bij dát moment zorg ik meestal dat ik me op een 'veilige afstand' bevindt, haha.
Maar ik vind het wel heel erg geil om hem te zien als tie bijna komt, of als tie kreunt, dat soort dingen zeg maar. Hoewel ik het trouwens niet echt leuk vind als 'het' niet lukt. Het is geen must maar toch... |
Citaat:
True :) |
Citaat:
|
Ik vind het juist supergeil. Ik vraag m'n vriend regelmatig om op m'n buik te spuiten... Als ik dan zelf nog niet gekomen was, dan kom ik dan wel! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het doet mij niet zoow heel veel als ik een jongen zie klaarkomen......tuurlijk heeft het wel iets maar ik zou er niet egt geil van worden.....het doet me wel veel als hij erbij kreunt...daar word ik wel geil van! :D
|
sooow geil.... maar zoals de andere meiden het zeggen,hem zien genieten,horen genieten is geiler...
kusjes! |
geil !!
|
my thoughts: well done girl. Als hij klaar komt betekend dat toch dat je het goed heb gedaan en je moet eigenlijk niet naar dat gespuit kijken maar naar dat koppie wat ongelooflijk veel geilheid uitstraalt, mmmm jammie!!
|
geil man dat is het lekkerste!! lekker spuiten toch?
|
LEKKERRRRRRRRRR jammie ik vind het juist supergeil als ie spuit! als ik t voel. als hij op me spuit. maar ik vind het ook geil om het te zien hoe hij klaarkomt GEWELDIG dan heb je tenminste je best gedaan :D:P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30. |