![]() |
Mailtjes komen niet
Als ik mail van 1 persoon krijg krijg ik het niet binnen.
Op mijn hotmailadres krijg ik normaal gewoon alle mail maar op een of andere manier niet die van haar... Best wel lastig was je wat wil vragen voor school ofzo.. Ze staat ook niet bij junk-mail.... weet iemand wat ik kan proberen? Groetjes Evelien |
Staat ze toevallig in je blocklist? Heeft ze wel het goede adres?
|
er kan vertraging tussen zitten,
maar vanaf wat word het verstuurd? |
Citaat:
|
maar ik denk dat martin gelijk heeft dat je haar per ongeluk in je blocklist of negeerlijst ofzo heb staan
|
laat dat figuur een ander mailadres aanvragen :D
|
dat is nu heel lastig om met een nieuw e mail adres in je inbox te komen je krijgt eerst die onzin van dat je die 2mb schijfruimte extra wil kopen en ik krijg dat steeds niet weg...ik hoop die persoon dan wel!
|
Bij helpdesk krijgen we dit soort meldingen ook wel eens, het is zo dat hij er langer over kan doen maar na een dag zou die toch wel binnen moeten zijn :D
Enigste verklaring die ik heb is brakke mailservers, en dat van/bij hotmail niet alles aankomt is een bekend probleem. Wij mogen op school geen hotmail adres voor ons werk gebruiken omdat die onbetrouw zijn :) erg grappig :) |
Van Hotmail naar Hotmail zou direct moeten aankomen. Kijk dus even hoe je je spamsettings hebt staan, en of je toevallig diegene niet perongeluk hebt geblockt. Kijk maar eens bij Opties.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43. |