Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   neuken.. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=418014)

liefkindje 25-03-2003 12:43

neuken..

dat woord gebruik je eigenlijk niet vaak..

Toch gebruiken mijn vriend en ik het wel als we heel geil zijn..
tegen elkaar dan en dan klinkt het ook lang niet zo ranzig.

Hebben jullie dit ook??

amehoewla 25-03-2003 12:48

vind neuken helemaal niet raar woord.. gebruik het eigenlijk alleen maar. Wat is er raar aan dan?

Kubstudent 25-03-2003 12:49

Neuken klinkt misschien wat banaler dan vrijen of sexen... maar voor de rest is het een vrij normaal woord...

amehoewla 25-03-2003 12:52

is misschien wel waar dat het de laatste tijd weer normaler wordt dan eerder. Wel grappig, vroeger bedacht ik met vriendinnetjes een ander woord voor neuken omdat we het toen zo'n "vies" woord vonden.. haha

Kubstudent 25-03-2003 12:54

Citaat:

amehoewla schreef op 25-03-2003 @ 13:52:
is misschien wel waar dat het de laatste tijd weer normaler wordt dan eerder. Wel grappig, vroeger bedacht ik met vriendinnetjes een ander woord voor neuken omdat we het toen zo'n "vies" woord vonden.. haha
Tja, maar "vroeger" waren de wielen nog vierkant, was de aarde nog plat en was de aarde het middelpunt... er verandert veel door de jaren heen... ;) En je word zelf ook nog ouder... :eek:

amehoewla 25-03-2003 12:56

tsja... ik zei toch ook al eerder dat ik het woord nu ook gewoon gebruik? is tenminste duidelijk.

liefkindje 25-03-2003 13:19

Citaat:

amehoewla schreef op 25-03-2003 @ 13:52:
zo doen wij dat hier nog steeds...

Sarah 25-03-2003 13:50

Ik gebruik het eigenlijk nooit, behalve als iemand anders het gebruikt en het leuker klinkt om consequent te blijven... en dan heeft iedereen om me heen ook meteen zoiets van 'ooh... Sarah zei 'neuken'':P:). Ik praat nogal beschaafd, vergeleken met de gemiddelde 17-jarige.

Maar het is een bekend verschijnsel, dat 'vieze' woorden opeens best lekker klinken als je opgewonden bent... dus voor 'neuken' kan dat ook heel goed gelden:)

poesiefox 25-03-2003 14:31

Neuken is een oud woord, en was vroeger zeker geen vies woord. Gewoon neutraal, net als vrijen nu. Ik heb een keer een zeventiende eeuws afschrift van een rechtszaak gelezen, waarbij een verkrachting centraal stond. En het slachtoffer had het erover dat de dader zijn ding in haar stopte en haar begon te 'neucken'.

Het schaap was het elfjarig dochtertje van de waard van de herberg waar de verkrachter te gast was.

Sarah 25-03-2003 14:39

Mjah, ik las laatst een 18e-eeuws gedicht waarin een aantrekkelijke, sexueel gerichte vrouw 'geyl' werd genoemd, zonder dat het negatief bedoeld was:)

Freyja 25-03-2003 14:47

Citaat:

poesiefox schreef op 25-03-2003 @ 15:31:
Neuken is een oud woord, en was vroeger zeker geen vies woord. Gewoon neutraal, net als vrijen nu. Ik heb een keer een zeventiende eeuws afschrift van een rechtszaak gelezen, waarbij een verkrachting centraal stond. En het slachtoffer had het erover dat de dader zijn ding in haar stopte en haar begon te 'neucken'.

Het schaap was het elfjarig dochtertje van de waard van de herberg waar de verkrachter te gast was.

Hij had haar geneuckt so veel als zij haren aan haer kut had.

Die ken ik tenminste :D

faan 25-03-2003 15:04

sexen betekent niet neuken *
sexen is nl. de sexe bepalen

Zezette 25-03-2003 15:39

Citaat:

faen schreef op 25-03-2003 @ 16:04:
sexen betekent niet neuken *
sexen is nl. de sexe bepalen

Ieeeeeeeps we hebben een wandelend woordenboek onder ons :p
(nog best om te weten)

gizmo 25-03-2003 17:36

Gebruik het eigenlijk nooit en vind het ook niet ech leuk of lekker of hoe je het wilt noemen :confused: klinken.. nee Vind het eerder bot klinken dan lief of normaal

ZerO 25-03-2003 17:46

Ik gebruik het soms voor de grap ...als ik met vrienden praat of met mijn vriend ..
En soms wel serieus zo van * Oh gaan we vanavond neuken heb wel zin in :p ...*
maar nooit echt als ik geil ben dat ik dan zeg ooh neuk me ofzo nee dat niet ...

Zezette 25-03-2003 21:43

Hmmm hier (Belgie,Oostende) wordt da wel meer gebruikt zelf nog grovere woorden :rolleyes:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03.