![]() |
Dingen van tevoren weten
Wie heeft dat nog meer dat je van te voren weet wat er gaat gebeuren? een ongeluk of iets anders ?
want daar had ik eerst nog wel eens last van nou wel minder x mij |
hhhm, nou ik ben er dus 8ergekomen, dat als ik aan iets denk, nega of positief, dat dat dan vaak uitkomt, echt heel vaag, maar ik stoor me er niet aan
maar heb je bij deze topic nog een doel ofzo? want als je alleen vraagt of iemand dat ook heeft...jah...daar heb je niet veel aan, wel? |
ik denk dat veel mensen voorspellen en inschatten door elkaar halen.
Als je écht wilt weten of je kunt voorspellen, laat dan een volledig onbekende steeds een willekeurig getal tussen de 0 en 1000 kiezen. Als jij 5x kunt voorspellen welk getal hij zal zeggen kun je echt voorspellen. Als je denkt dat je dingen/gebeurtenissen om je heen kunt voorspellen, is het vaak gewoon zo dat je dingen goed kunt inschatten. Ook al zijn die dingen soms 'freaky', zelfs bij 'freaky'-dingen' bestaat er een (weliswaar kleine) kans dat je het goed inschat |
Citaat:
alleen wel jammer dat al die nega dingen uitkomen :( :D (n) |
Ik wel eens dat ik aan iets denk en dat ik later mee te maken krijg, dat ik een liedje in mijn hoofd krijg, gewoon uit het niets en als ik dan de tv aanzet is dat liedje erop, als ik 's ochtends wakker wordt en ik denk hoelaat het is en ik kijk dan, dan is het ook zo. Maar soms dan denk ik aan iets en als ik dan erbij denk dat ik vast wel weer eens vooruit aan het voorspellen ben, dan komt het niet uit, ik doe het onbewust eigenlijk.
|
ja dat heb ik dus ook, dat als je er juist aan denkt het gebeurd, en als ik het uit mn hoofd zet dan gebeurd het ook nooit.
ja kan best zijn dat ik het dan inschat ofzo. maar ik vond het gewoon wel apart, dat je iemands dood kan voorspellen of een ongeluk enzo. maar dat van dat muziek heb ik ook wel eens gehad , maar dat van die getallen daar is geen beginnen aan :D :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19. |