![]() |
Lippen
Hay.. wat ik me afvroeg.. omdat ik er vrij onzeker over ben, wat vinden jongens mooier, volle lippen (zoals ik) of wat dunnere lippen?
|
geen idee
post maar plaatjes met vergelijkingsmateriaal |
hmm ja.. maar over het algemeen vind ik volle lippen het mooist, maar wat minder volle lippen kan ook heel mooi zijn!!
maar ligt aan de rest van je gezicht ja |
volle lippen :P
|
Moet ik echt je :) zien
|
Volle lippen, dat schiet zo grappig over je eikel heen (y). En voor de dames die nu spontaan minderwaardigheids complexen krijgen vanwegen hun dunne lippen, die zijn ook geil hoor.
|
Volle lippen, duidelijk dat is echt zo mooi en geil :D
Geen lippen ziet er echt niet uit en normale lippen zien er normaal uit. |
volle lippen
volle lippen volle lippen volle lippen volle lippen volle lippen volle lippen volle lippen Ben je donker? :o |
Hmm. Ligt aan de rest van je gezicht :p. Een klein gezichtje met enorm volle lippen zoals je op van die karikaturen vaak ziet is dus niet mooi (het Reiziger-idee :D). Als het maar in verhouding is. Een klein gezichtje met kleine lipjes, een groter gezicht met volle lippen.
Ach, eigenlijk boeit het me ook geen ruk ;) :o :p |
volle lippen is toch standaard het ideaal beeld of niet :confused:
Maar je hebt idd wel gelijk, dat de verhoudingen een beetje moeten kloppen. Als je echt veels te dikke en grote lippen hebt vergeleken met de rest van je gezicht is het weer lelijk. Dikke, volle lippen zien er gewoon letterlijk om te kussen uit! |
Van die lippen die je haast niet ziet, echt zo'n steepje en that's it.. dat vind ik echt niet mooi!
Maar echte mega zoembalippen (Reiziger) is ook niet mooi.. |
Ligt aan de rest van het gezicht, maar over het algemeen is er tussen in wel mooi.
|
Awel,
er is iemand die altijd zegt dak ne schone lach heb! En hij is den enige die da altij zegt! :D ! Ik mag nie lachen en die begint erover dak ne mooie mond en een mooi gebit heb... terwijl ik het eigenlijk niets speciaals vind! Mor als die derover begint in't vol café is da wel ambetant ... want dan begint iedereen op ouwe lach te letten enzo. :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
en dan vooral dat alle.. dat blijft er lang in zitte :P ;) kus, ilona |
http://users.skynet.be/surfkix/websi...Foto%20054.jpg
het meisje perfecte meisje met de perfecte lippen!! :) *zucht |
keej als we foto's gaan poste....
komt ie: http://pic5.picturetrail.com/VOL85/9...8/21333069.jpg mijn lipjes.. rare foto, maar daar moet je niet op lette :P |
Citaat:
Groetjes, Ripper |
Is het niet veel belangrijker wat je met je lippen kan, dan hoe ze eruit zien?
Vind ik wel althans... Wat heb je aan mooie lippen die niet kunnen zoenen oid? |
Citaat:
Mij lijkt het ook niet fijn kussen als je een partner hebt met lekkere volle lippen die altijd supernat zijn... ieuw.... |
Citaat:
|
Dan doe ik maar mee met de foto's :p
Mijn lippen: http://www.webdeveloping.nl/upload/?3279760994 m'n mond hangt hier een beetje scheef geloof ik, maar jah :D :o ow en de foto een beetje groot :| |
Citaat:
kweet nie hoe zien jou lippen er dan uit??? mail ff |
Het ging hier niet om Piccola, maar om floortje1985, dus dat lenzen-bril schoonmaken slaat nergens op, misschien moet jij een bril aanschaffen??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmmjah, dat berichtje waar ik het over had is verwijderd... heel slim van diegene...
|
dat zag ik nou ook al :D
|
Woei, geweldig. Het gaat bij mij voornamelijk om de anatomie in je gezicht, als die nl goed is dan maakt het niet uit. Derhalve kan ik ook geen voorkeur hebben voor een bepaalde soort lippenstel. Het gaat dus voornamelijk om de rest van je gezicht.
|
Citaat:
ontopic: ikzelf heb redelijk volle lippen, en ik vind dat over het algemeen wel het mooist. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Q. |
zolang ze maar niet uitgedroogd zijn ist goed
|
te nat is ook niks hoor...
mn vader gaf vroeger altijd van die vieze natte zoenen... jak.. zoals mn vriendje doet is precies goed :D Loontjuh :D (die stiekem toch wel dr vaders zoenen mist) |
Citaat:
|
Citaat:
nou ja, het zal allemaal wel... daggg Arie |
Citaat:
kijk, je hebt zoenen en zoenen.... en ik ben 16 en mijn vader is twee weken geleden overleden en ja, dat soort dingen mis ik toch wel.. mag ik? JEZUS... Loontjuh :mad: (die boos wordt om zulke stomme dingen) |
dat is dus echt het laatste waar ik naar kijk he... Een mooie lach is leuk, en wat je met je lippen kan is echt honderd keer zo belangrijk!!!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45. |